„Świat Kobiety” wyprzedził „Dobre Rady”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży
W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 328 625 egz. W porównaniu do listopada 2014 roku zwiększyła się ona o 0,69 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą lokatę awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik analizowanego miesięcznika uplasował się na poziomie 281 531 egz., po spadku o 11,54 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmalał o 12,50 proc. do 279 658 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 25,99 proc. do 205 809 egz.
Z kolei najwięcej - 5,62 proc. - zyskała „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 127 597 egz. W zestawieniu tytuł ten uplasował się na miejscu siódmym - ostatnim.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
454 961 |
328 825 |
328 625 |
414 956 |
326 373 |
326 373 |
Świat Kobiety |
414 931 |
281 531 |
281 531 |
419 900 |
318 270 |
318 270 |
Dobre Rady |
496 000 |
294 658 |
279 658 |
490 000 |
319 613 |
319 613 |
Poradnik Domowy |
305 468 |
205 809 |
205 809 |
380 000 |
278 100 |
278 070 |
Claudia |
334 410 |
186 395 |
186 395 |
372 500 |
229 878 |
229 608 |
Olivia |
244 955 |
136 580 |
136 580 |
224 958 |
138 252 |
138 102 |
Cała Ty |
200 000 |
127 597 |
127 597 |
240 000 |
120 805 |
120 805 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 12,30 proc., również pochwalić się mogła „Cała Ty”. W tym ujęciu najwięcej straciły natomiast „Dobre Rady” - było to 1,40 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
454 961 |
328 825 |
328 625 |
439 954 |
329 012 |
329 012 |
Świat Kobiety |
414 931 |
281 531 |
281 531 |
404 947 |
267 785 |
267 785 |
Dobre Rady |
496 000 |
294 658 |
279 658 |
440 000 |
283 622 |
283 622 |
Poradnik Domowy |
305 468 |
205 809 |
205 809 |
319 500 |
197 906 |
197 906 |
Claudia |
334 410 |
186 395 |
186 395 |
321 675 |
189 732 |
169 732 |
Olivia |
244 955 |
136 580 |
136 580 |
249 970 |
126 976 |
126 976 |
Cała Ty |
200 000 |
127 597 |
127 597 |
200 000 |
113 625 |
113 625 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Świat Kobiety” wyprzedził „Dobre Rady”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży