SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat według Kiepskich” przegrał z konkurencją. 11,2 mln zł z reklam

Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 2,31 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji przegrał walkę o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 11,2 mln zł.

Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” (emitowany w okresie od 5 września do 28 listopada br.) oglądało średnio 2,31 mln widzów, co przełożyło się na 14,88 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 17,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie Polsatu emitowany był w środy o godz. 20.00.

Polsat w czasie emisji „Świata według Kiepskich” przegrał rywalizację o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. W tym czasie zdecydowanym liderem była TVP2, która emitowała serial „Barwy szczęścia” i miała wtedy 23,39 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu uplasowała się TVN (końcówka „Uwagi!”, serial „Na Wspólnej”; 17,67 proc.), a na trzecim - TVP1 (gł. „Sport” i „Prognoza pogody”; 15,52 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat zajmuje trzecie miejsce, wygrywając z TVP1.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 3636948 23,39% 18,87%
TVN 2747483 17,67% 17,65%
TVP1 2412655 15,52% 13,61%
Polsat-Świat według Kiepskich 2313198 14,88% 17,52%


Wpływy z reklam przy emisji jesiennego sezonu „Świata według Kiepskich” wyniosły 11,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” przegrał z konkurencją. 11,2 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pp
powinni z tym serialem już skończyć
0 0
odpowiedź
User
Aq
Trudno, żeby serial, który jest na antenie od kilkunastu lat nie dostał zadyszki...
0 0
odpowiedź
User
Analityk
W kółko lecą powtórki, wiec widzowie nie umieją się połapać gdzie nowości
0 0
odpowiedź