„Świat według Kiepskich” stracił 230 tys. widzów. 18,2 mln zł z reklam
Najnowszy sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,74 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,15 mln zł.
Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 2 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że całą serię produkcji oglądało średnio 1,74 mln widzów. Przełożyło się to na 10,93 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 13,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek serii. Oglądało go 2,17 mln osób.
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
18-11-2015 |
20:04:03 |
2 165 246 |
12,90% |
14-10-2015 |
20:06:17 |
1 950 004 |
12,03% |
11-11-2015 |
20:06:25 |
1 922 663 |
10,98% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 230 tys. widzów. Jesienią 2014 roku średnia oglądalność serialu wynosiła 1,97 mln osób przy udziałach na poziomie odpowiednio 12,35 proc. oraz 14,63 proc. (zobacz te dane).
Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przekładało się na 19,03 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Na Wspólnej”; 15,61 proc.). Gorzej od Polsatu poradziła sobie tylko TVP1 (gł. „Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i „Kryptonim Szef”; 10,03 proc.).
W grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka oraz Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
3 033 139 |
19,03% |
12,91% |
TVN |
2 488 166 |
15,61% |
16,71% |
Polsat - Świat według Kiepskich |
1 741 447 |
10,93% |
13,13% |
TVP1 |
1 598 886 |
10,03% |
9,63% |
Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 18,15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Wiosną br. widzowie Polsatu zobaczą kolejną serię „Świata według Kiepskich”.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.
Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” stracił 230 tys. widzów. 18,2 mln zł z reklam