'Świat Zdrowia' został odświeżony
Od numeru wrześniowego miesięcznik "Świat Zdrowia" (Świat Zdrowia) ukazuje się w nowej szacie graficznej i z zmodyfikowaną zawartością. Poszerzona została też grupa docelowa pisma.
Do tej pory tytuł był adresowany do kobiet w wieku 25 - 45 lat z dużych i średnich miast. Wyniki badań jakościowych wykazały jednak duży stopień dopasowania miesięcznika w dotychczasowej formie do oczekiwań czytelniczek 55+, o które została poszerzona grupa docelowa pisma. Znalazły się w niej także osoby przewlekle chore w różnym wieku.
Od września "Świat Zdrowia" więcej swojej zawartości poświęca tematyce zdrowotnej, mniej jest natomiast treści lifestylowych. Na okładkach nadal pojawiają się gwiazdy, ale teraz są to tylko osoby kojarzące się ze zdrowym stylem życia. Bez zmian pozostała objętość magazynu (148 stron) i jego nakład (250 tys. egz.). Za przygotowanie nowej oprawy graficznej pisma odpowiedzialna była agencja Nekk, która wygrała przetarg.
"Świat Zdrowia" to pismo, które jest bezpłatnie dystrybuowane w aptekach z logo Świat Zdrowia.
Dołącz do dyskusji: 'Świat Zdrowia' został odświeżony