Szymon Majewski stracił 600 tys. widzów
Maleje popularność programu 'Szymon Majewski Show'. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków jesiennego sezonu wyniosła 2,31 mln widzów. Oznacza to spadek o ponad 600 tys. w stosunku do analogicznego okresu przed rokiem.
Show Majewskiego zapewnia TVN - 18,79 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,36 proc. w komercyjnej grupie docelowej - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem, proporcje dla analogicznych odcinków wyniosły odpowiednio 23 (4+) oraz 26 proc (16-49).
TVN ma w trakcie emisji Szymon Majewski Show trzecią
pozycję na rynku. Liderem jest Dwójka nadająca między
innymi "Tomasz Lis na żywo" (2,72 mln widzów). Druga pozycja z 2,47
mln widzów przypada Polsatowi (filmy fabularne).
Program oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 30
roku życia oraz mieszkańcy największych polskich
miast.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski stracił 600 tys. widzów