SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szymon Majewski zostaje w TVN

Dziewiąty sezon "Szymon Majewski Show" oglądało średnio 2,83 mln widzów a wpływy reklamowe wyniosły 17 mln zł. - Program będzie kontynuowany w wiosennej ramówce - zapewnia Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, z-ca dyrektora programowego TVN.

Najwięcej widzów miał odcinek z 30 listopada, który zobaczyło 3,77 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Najmniejszym zainteresowaniem - zaledwie 2,19 mln widzów - cieszył się odcinek pokazany 7 września.


 

SZYMON MAJEWSKI SHOW
07-09-2009 2190640 17,61% 18,20%
14-09-2009 2495909 21,22% 22,88%
28-09-2009 2212997 17,51% 19,82%
05-10-2009 2814402 22,05% 23,83%
12-10-2009 2672247 19,81% 21,85%
19-10-2009 2845821 21,34% 24,81%
26-10-2009 2836547 21,68% 23,08%
02-11-2009 2932895 22,40% 23,11%
09-11-2009 3135070 22,81% 24,61%
16-11-2009 2890986 20,50% 21,02%
23-11-2009 2814972 20,54% 20,85%
30-11-2009 3771158 27,17% 31,32%
07-12-2009 3255361 24,38% 27,79%
Średnio 2009 2836188 21,51% 23,34%
Średnio 2008 2881727 21,74% 22,11%


TVN w trakcie emisji programu zajęła drugą pozycja exequo z Polsatem, emitującym filmy fabularne. Liderem była TVP1  z 3,15 mln widzów i 23,85 proc. udziału w rynku. 

Szymon Majewski konkurencja
AGB NMR Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP2 3156620 23,85%
POLSAT 2837213 21,44%
TVN 2836188 21,51%
TVP1 859950 6,50%


Show najchętniej oglądały kobiety, mieszkańcy małych i największych miast. Wpływy cennikowe przy programie wyniosły blisko 17 mln złotych (dane bez rabatów).

39 i pół
ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,29% 84

Kobiety 59,71% 115
Wiek 4-9 1,13% 19

10-15 3,33% 45

16 - 19 3,11% 52

20 - 24 5,07% 59

25 - 29 8,29% 96

30 - 34 11,48% 143

35 - 39 7,42% 108

40 - 44 7,40% 115

45 - 49 8,87% 119

50 - 54 11,28% 136

55 - 59 12,23% 163

60+ 20,40% 108
Wlk. miasta Wieś 25,80% 66

< 50 tys. 26,10% 109

50-100 tys. 9,02% 106

100-200 tys. 9,17% 116

> 200 tys. 29,90% 145
Zawód Top management 8,93% 112

Pracownicy średniego szczebla 22,51% 158

Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,19% 97

Emeryci 31,61% 119

Inni 16,77% 55
Wykształcenie Podstawowe 43,26% 96

 
Średnie 36,13% 120

 
Wyższe 16,16% 142

 
Inne 4,46% 33


TVN jest zadowolona z wyników programu i jego kształtu. - Nie ma potrzeby podejmowania jakichś nadzwyczajnych działań. Natomiast oczywiście rozmawiamy z samym Szymonem i producentami programu o tym co nam się podoba, a co nie - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

- Wiadomo, że w takim programie zdarzają się lepsze i gorsze pomysły, a nawet te dobre w pewnym momencie po prostu się wyczerpują. Ten program to jest żywa materia, nie ma wzorca, do jakiego można się odwołać jak w zakupionym formacie - tłumaczy Czaja. - Kiedy wyczerpie się formuła "Szymon Majewski Show" to będziemy myśleć o nowych propozycjach , ale to jeszcze nie jest ten moment. Wiosną "SMS" na pewno będzie w ramówce - zapewnia.

Program od wiosny 2005 roku dla stacji produkuje firma Rochstar. Wcześniej Szymon Majewski prowadził inny rozrywkowy format TVN - "Mamy Cię!".

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski zostaje w TVN

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
co ten glupek ?Wojrwodzki?szok!!!!
0 0
odpowiedź