SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile promuje elektroniczne umowy z klientami aby ograniczyć papierowe dokumenty

T-Mobile Polska zachęca swoich użytkowników do zawierania umów z operatorem za pomocą dokumentów w formie elektronicznej. W ten sposób operator chce ograniczyć stosowanie tradycyjnych papierowych dokumentów i dbać o środowisko.

T-Mobile proponuje rozwiązania przystępne klientom i środowisku zachęcając do zawierania umów w postaci elektronicznej. Według operatora taka forma podpisywania dokumentów jest całkowicie zgodna z nowelizacją ustawy o prawie telekomunikacyjnym, która przynosi wiele zmian w procesach sprzedaży, w tym zasadach obiegu dokumentów.

Nowe przepisy nakładają na operatorów telekomunikacyjnym obowiązek dostarczenia klientowi kompletu dokumentów (warunki świadczenia usług, cenniki itp.) w takiej samej formie jak umowa główna, na trwałym nośniku. E-umowa pozwala uniknąć generowania dodatkowych, papierowych dokumentów i według T-Mobile przyczynia się do znacznej redukcji materiałów koniecznych do ich wytworzenia.

- T-Mobile zachęca klientów do zawierania umów elektronicznie - poprzez e-mail. Po podpisaniu umowy i wyrażeniu zgody na wysłanie kompletu dokumentów e-mailem klient otrzyma jedynie jednokartkowy wydruk z podsumowaniem swojej oferty
– wyjaśnia w komunikacie Agnieszka Dudek, dyrektor departamentu zarządzania customer experience w T-Mobile Polska.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile promuje elektroniczne umowy z klientami aby ograniczyć papierowe dokumenty

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Justyna
W Orange juz od 2 tygodni podpisywane są umowy w wersji elektronicznej...
0 0
odpowiedź
User
No i wszystko jasne
To teraz wiem po co ta cała hucpa na świecie z tą całą "cyfryzacją życia". Chodzi o środowisko. Przecież kult eko jest teraz w modzie. bankowość- online(konta), zakupy -online, umowy- online, służba zdrowi -online, studia -online( indeksy elektroniczne), życie -online(media społecznościowe). Ja pierniczę świat zwariował do reszty. Teraz w imię ekologii mamy zrzec się prywatności, swojego bezpieczeństwa czy nawet zdrowia w imię postępu o jakiejś politycznej poprawności? odbywającego się kosztem tych trzech rzeczy właśnie - do tegoż postępu należą:smartfony, media społecznościowe, załatwianie spraw online w coraz szerszym aspekcie( a więc nie tylko bankowość), internet rzeczy, biometrie i cholera wie co jeszcze człowiekowi strzeli do głowy. Chciałbym zauważyć, że ci, którzy wdrażają informatyzację usług może i mają w tym wygodę i ułatwienie, ale czy ludzie tego chcą? Czy ludzie wyrażali zgodę, czy byli uprzednio informowani o reformach w takim zakresie czy jak zwykle narzucone zostało im to z góry?. To nie jest wolność, to jest agresywna dyktatura postępu, na takie coś przymykać oka nie można. Zresztą można się było tylko domyślać, że odkąd został na świecie wynaleziony internet to ludzkość na nim nie poprzestanie, że pojawią się jakieś chore wizje symbiozy świata wirtualnego ze światem realnym i to się właśnie dzieje dzisiaj - smartfony, internet rzeczy(w realizacji). To tak samo jak były zwykłe komórki( które są przecież wciąż obecnie) na nich też nie można było pozostać, to trzeba było je uzbroić w dostęp do internetu, aplikacji i mediów społecznościowych i tak powstały smartfony. Atrybuty stricte przynależące do komputera zostały zaimplementowane do komórek. Teraz są nawet takie jaja, że jak chciałbyś kupić zwykły telefon komórkowy to pytają czy dla seniora, czujecie to? Cyfryzacja a w zasadzie jej nadmiar zrobiła z ludzi niewolników internetu, trzeba zakładać konta, rejestrować się, pamiętać hasła itp. I po co to wszystko było? Czy nie jest to absurd, rozumiem rozrywkę, rozumiem zdobywanie wiedzy, czytanie różnych ciekawych rzeczy, ale celowego przykuwania do internetu za diabła. Cyfryzacja powinna być tylko dodatkiem do życia, a my usilnie chcemy sprawić by była jego podstawą - to kategoryczny błąd, który zemści się ze zwielokrotnioną siłą, czego przykładem jest chociażby wszechobecny widok ludzi wręcz nieprzytomnych od swoich komórek(smartfonów, bo zwykły telefon nie byłby w stanie tego uczynić, a przynajmniej nie na taką skalę).
0 0
odpowiedź
User
Kocc
Tonie chodzi o to, że jest nagle kult ecostyle. To jest po prostu w naszych czasach niezbędne i nie mamy wyjścia, żeby robić inaczej. Podziwiam T-Mobile w tym przypadku za szerokie działania ich firmy i ogarnięcie co teraz ważne.
0 0
odpowiedź