SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Taniec z Gwiazdami” stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu

Trzecią edycję programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,23 mln widzów, czyli o 360 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę show. Stacja w czasie nadawania formatu nadal była jednak liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 29 mln zł.

Polsat trzecią serię „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawał w piątki o godz. 20.05, w okresie od 6 marca do 23 maja br. Średnia oglądalność show wyniosła 3,23 mln widzów, co przełożyło się na 21,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w trzeciej edycji zgromadził finałowy odcinek widowiska, który w zeszły piątek 22 maja br. obejrzało 3,62 mln widzów.

Top 3 odcinki „Tańca z Gwiazdami”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - TzG

3 234 655

21,50%

15,01%

TVP1

1 862 229

12,38%

7,98%

TVN

1 738 732

11,56%

18,50%

TVP2

1 404 846

9,34%

10,83%

Pokazywana wiosną ub.r. pierwsza odsłona „Tańca” w Polsacie gromadziła o 360 tys. więcej widzów niż trzecia, bo miała średnio 3,59 mln oglądających, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49 (dowiedz się więcej). Z kolei jesienną edycję śledziło 3,66 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,07 proc. i 18,39 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP1, który nadawał wtedy m.in. serial „Talianka” oraz filmy fabularne, co dało jej 12,38 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 11,56 proc.) i TVP2 („O mnie się nie martw”, „Rodzinka.pl”; 9,34 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajął drugą pozycję za TVN, trzecia była Dwójka, a czwarta - Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie nadawania show

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

22-05-2015

20:07:27

22:11:12

3 620 176

25,26%

06-03-2015

20:05:40

22:23:01

3 513 198

22,25%

13-03-2015

20:05:51

22:08:43

3 313 965

21,25%

Wpływy reklamowe z odcinków tanecznego widowiska wyniosły 29 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam przyniosła 30,25 mln zł, a druga - 36,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą trzeciej serii „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie został aktor Krzysztof Wieszczek, który tańczył w parze z Agnieszką Kaczorowską. Program prowadzili Krzysztof Ibisz i Anna Głogowska, a producentem wykonawczym był Rochstar.


fot. polsat

Jesienią Polsat pokaże czwartą odsłonę tanecznego show. Już wiadomo, że jej pierwszym uczestnikiem będzie wokalista Sławek Uniatowski.

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
W takim tempie to przegonią 20 sezonów z USA... ogólnie to biednie.
0 0
odpowiedź
User
nickolas
13 odcinków 1 mln każdy = 13 mln w kosztach
rabat na 26 mln z cennika (średnio minimum 65%) wiec netto zarobili 13 mln
i jeszcze ostry wpieprz od TVN w widowni 16-49
...

sukces pełna gebą
0 0
odpowiedź
User
gość
Pierwsza edycja w Polsacie uszła, ale teraz kombinują jak konie pod górę z tą formułą, bez sensu udziwniają. Nie da się tego oglądać.
0 0
odpowiedź