SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czart, Twożywo, Space of Ad i S4 zajmą się obsługą kreatywną Tauronu

Agencje reklamowe Czart, Twożywo, Space of Ad i S4 wygrały przetarg spółki Tauron na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań marketingowych tej spółki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Trwający od kilku miesięcy przetarg Tauronu dotyczył kompleksowej obsługi kreatywnej kampanii reklamowych i innych działań marketingowych spółki.

Tauron zamierzał wybrać w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi pracować przez 18 miesięcy. Łączny budżet wynosi 2,89 mln zł.

Oferty w przetargu złożyły: Space of Ad (z ceną brutto 659,1 tys. zł), Twożywo (633,6 tys. zł), S4 (794,8 tys. zł), MullenLowe Warsaw (1,48 mln zł), OS3 z Art Group (674,4 tys. zł), Czart (755,3 tys. zł), K2 (1,77 mln zł).

Tauron do współpracy wybrał Space of Ad, Twożywo, Czart i S4. Trzy ostatnie z nich zajmowały się obsługą kreatywną spółki dotychczas.

Zwycięskie agencje będą odpowiadać m.in. za opracowanie strategii komunikacji kampanii reklamowej, uwzględniającej cel sprzedażowy lub informacyjny oraz charakterystykę grupy/grup docelowych (przewiduje się max. 5 grup docelowych w ramach jednej kampanii). Ich zadaniem będzie także opracowanie kreacji głównej kampanii reklamowej, pracowanie hasła/nazwy kampanii reklamowej tj. sloganu reklamowego oraz CTA, dających się odpowiednio przełożyć i zastosować w komunikacji z poszczególnymi grupami docelowymi w różnych kanałach komunikacji jakie przewidziane będą w ramach danej kampanii reklamowej.

Będą również zajmować się opracowywaniem spójnych wyróżników i treści marketingowych danej kampanii reklamowej, które będą używane w komunikacji marketingowej, opracowywaniem scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych itp., projektami akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów.

Tauron jest w trakcie kilku przetargów, m.in. na obsługę w internecie oraz na planowanie i zakup mediów.

Dołącz do dyskusji: Czart, Twożywo, Space of Ad i S4 zajmą się obsługą kreatywną Tauronu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
twoj
aż dziw bierze że tylko 4 podmioty będą odpowiadać za komunikację Taurona. a mogli wziąć 12 agencji by środki jeszcze bardziej bezsensownie wypływały budując poparcie dla rządu
0 0
odpowiedź