SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” na czele dwutygodników w 2013 roku, ostro w dół „Przyjaciółka” (Top 24)

W 2013 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Kaczor Donald”, z kolei najwięcej straciła „Grazia”.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Świata” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 375 226 egz. i w porównaniu do 2012 roku była niższa o 2,13 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca czwartego.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z pierwszego na drugie miejsce spadł poradnikowy dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie spadła o 17,95 proc. do 362 417 egz.

Natomiast z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego średni wynik sprzedażowy w 2013 roku zmniejszył się o 19,73 proc. do poziomu 346 610 egz.

Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł zajmujący 21. miejsce dwutygodnik „Kaczor Donald” (Egmont Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w zeszłym roku zwiększyła się bowiem o 2,22 proc. i wyniosła 26 043 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący aż 54,18 proc., odnotowała „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w 2013 roku uplasował się na poziomie 139 132 egz. Tym samym tytuł ten spadł z miejsca szóstego na czternaste.

Dwutygodnik ten na rynku ukazuje się od końca listopada 2012 roku. Wówczas „Grazia” wspierana była kampanią reklamową, a jej cena wynosiła 1,99 zł (dowiedz się więcej). Obecnie tytuł ten kosztuje 2,99 zł.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny poradnikowe. Trzy miejsca przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo z segmentu real life stories.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

547 465

379 072

375 226

538 166

383 380

383 380

Przyjaciółka

463 487

362 813

362 417

544 206

443 839

441 714

Party Życie Gwiazd

467 487

346 674

346 610

550 641

432 398

431 819

Tina

418 855

308 947

308 931

519 319

377 803

377 803

Show

424 371

292 566

292 566

562 399

428 894

428 894

Pani Domu

275 174

206 269

206 165

336 657

252 606

252 602

TV14

302 360

203 840

203 840

322 197

216 079

216 079

Flesz Gwiazdy & Styl

302 029

201 820

201 323

378 490

278 911

278 875

Z Życia Wzięte

334 772

184 421

184 421

380 324

212 974

212 974

Naj

265 017

179 124

179 120

429 088

284 515

284 515

Świat Seriali

282 827

174 914

174 914

316 068

205 361

205 361

Viva

267 175

170 580

170 338

297 960

208 520

208 520

Bravo

213 959

146 151

146 151

242 518

170 507

170 507

Grazia

269 394

139 282

139 132

416 620

303 724

303 624

Gala

211 149

123 629

123 524

250 973

141 037

139 425

Sukcesy i Porażki

194 658

107 805

107 805

209 765

121 098

121 098

Takie jest Życie

207 936

107 458

107 458

227 929

124 750

124 750

Relaks

186 492

97 800

97 795

208 782

106 848

106 848

Bravo Sport

132 013

97 237

97 237

140 716

103 501

103 501

Ekran TV

109 526

65 720

65 720

116 393

70 879

70 879

Kaczor Donald

44 144

26 043

26 043

44 934

25 477

25 477

Forum (dwutygodnik)

51 679

22 382

22 093

-

-

-

Medical Tribune

18 588

13 136

13 136

20 000

15 865

15 863

Puls Medycyny

20 000

4 016

3 994

20 000

4 615

4 464

 

 

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników w 2013 roku, ostro w dół „Przyjaciółka” (Top 24)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
W tytule powinno być raczej "ostro w dół Grazia", skoro to ten tytul zanotował najwiekszy spadek... ciekawe dlaczego wirtualne tak bardzo podlizują się Bauerowi...?
0 0
odpowiedź
User
ekspert
podlizuja się dlatego, że jesteś pierdolniętą cipą
0 0
odpowiedź