„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)
W kwietniu 2014 roku wśród wszystkich dwutygodników pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały magazyny telewizyjne. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 381 694 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku była ona niższa o 0,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 14,77 proc. do poziomu 302 133 egz.
Podium zamyka magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie spadła o 18,85 proc. do 272 412 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze: dwa pisma poradnikowe, dwa tytuły people, pismo o serialach oraz tytuł z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
574 997 |
381 694 |
381 694 |
601 664 |
416 350 |
383 016 |
Przyjaciółka |
404 975 |
302 133 |
302 133 |
461 500 |
354 558 |
354 510 |
Party Życie Gwiazd |
386 258 |
272 479 |
272 412 |
477 800 |
335 767 |
335 707 |
Tina |
368 253 |
236 722 |
236 722 |
426 562 |
284 699 |
284 699 |
TV14 |
357 485 |
210 210 |
210 210 |
337 463 |
218 519 |
218 519 |
Tele Max (dwutygodnik) |
314 928 |
208 256 |
208 256 |
- |
- |
- |
Show |
309 969 |
206 477 |
206 477 |
429 918 |
326 739 |
326 739 |
Super TV |
302 166 |
192 854 |
192 854 |
- |
- |
- |
Świat Seriali |
319 874 |
179 140 |
179 140 |
299 941 |
193 159 |
193 159 |
Z Życia Wzięte |
292 060 |
159 247 |
159 247 |
343 530 |
179 161 |
179 161 |
Pani Domu |
243 504 |
155 475 |
155 384 |
269 233 |
193 313 |
193 222 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
233 173 |
147 521 |
147 037 |
316 378 |
195 152 |
194 668 |
Viva |
236 584 |
146 610 |
146 460 |
276 274 |
170 110 |
170 110 |
Naj |
219 940 |
140 116 |
140 116 |
282 404 |
176 979 |
176 979 |
Grazia |
183 272 |
112 163 |
112 013 |
302 715 |
164 344 |
164 194 |
Bravo Sport |
133 291 |
103 321 |
103 321 |
129 957 |
94 064 |
94 064 |
Bravo |
179 941 |
100 788 |
100 788 |
219 931 |
154 569 |
154 569 |
Sukcesy i Porażki |
178 220 |
94 727 |
94 727 |
200 000 |
109 856 |
109 856 |
Takie jest Życie |
177 431 |
84 333 |
84 333 |
207 496 |
110 142 |
110 142 |
Relaks |
173 266 |
82 918 |
82 918 |
188 309 |
96 696 |
96 696 |
Ekran TV |
111 620 |
61 819 |
61 819 |
113 135 |
66 774 |
66 774 |
Gala (dwutygodnik) |
121 482 |
45 764 |
45 714 |
172 493 |
89 379 |
89 329 |
Forum (dwutygodnik) |
40 000 |
18 033 |
18 033 |
80 000 |
32 095 |
29 625 |
Kaczor Donald |
42 000 |
17 253 |
17 253 |
45 000 |
26 114 |
26 114 |
Medical Tribune |
16 000 |
12 701 |
12 599 |
20000 |
13970 |
13970 |
Puls Medycyny |
17 000 |
3 227 |
3 201 |
20 000 |
4 111 |
4 075 |
Computerworld |
1 800 |
1 416 |
1 416 |
3 500 |
2 030 |
2 030 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)