„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, mimo spadku o 75 tys. egz. Dane za I półrocze 2015 r.
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Kurier TV”, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku uplasowała się na poziomie 815 804 egz., co oznacza stratę względem I półrocza 2014 roku o 8,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,56 proc. i ustabilizowała się na poziomie 347 167 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 181 075 egz., po wzroście o 2,87 proc. - jedynym w zestawieniu.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,72 proc. i wyniosła 95 663 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 103 402 |
816 839 |
815 804 |
1 217 607 |
893 631 |
891 817 |
To & Owo |
522 315 |
347 167 |
347 167 |
562 061 |
375 560 |
375 560 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
275 801 |
181 075 |
181 075 |
261 786 |
176 027 |
176 027 |
Program TV |
195 677 |
117 315 |
95 663 |
211 947 |
129 691 |
105 964 |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 6,56 proc. do poziomu 770 325 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (324 253 egz.; w dół o 11,45 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (166 381 egz., spadek o 10,04 proc.).
Zaś najwięcej stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 13,24 proc. do 87 370 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 064 872 |
771 325 |
770 325 |
1 175 903 |
826 282 |
824 382 |
To & Owo |
490 797 |
324 253 |
324 253 |
548 736 |
366 188 |
366 188 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
255 354 |
166 381 |
166 381 |
283 971 |
184 950 |
184 950 |
Program TV |
187 554 |
107 258 |
87 370 |
212 433 |
122 491 |
100 700 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, mimo spadku o 75 tys. egz. Dane za I półrocze 2015 r.