„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 855 804 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,29 proc. i ustabilizowała się na poziomie 360 487 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 179 602 egz., po wzroście o 8,65 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,70 proc. i wyniosła 27 718 egz.
Wirtualnemedia.pl |
rok |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 157 733 |
857 705 |
855 804 |
1 208 544 |
915 335 |
913 338 |
To & Owo |
543 975 |
360 487 |
360 487 |
559 165 |
380 615 |
380 615 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
270 155 |
179 602 |
179 602 |
251 043 |
165 297 |
165 297 |
Program TV |
207 420 |
126 039 |
103 136 |
220 642 |
138 679 |
112 179 |
Teleprogramy |
61 558 |
27 718 |
27 718 |
68 027 |
34 095 |
34 095 |
W grudniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2013 roku zmniejszył się o 8,94 proc. do poziomu 896 027 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (362 395 egz.; spadek o 9,50 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (187 845 egz., wzrost o 13,17 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również w tym ujęciu najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 34,19 proc. do 23 095 egz.
Wirtualnemedia.pl |
grudzień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 208 789 |
897 167 |
896 027 |
1 272 850 |
984 798 |
984 028 |
To & Owo |
548 956 |
362 395 |
362 395 |
579 378 |
400 436 |
400 436 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
298 960 |
187 845 |
187 845 |
249 333 |
165 979 |
165 979 |
Program TV |
204 948 |
125 320 |
103 410 |
212 081 |
137 337 |
112 103 |
Teleprogramy |
52 460 |
23 095 |
23 095 |
71 294 |
35 092 |
35 092 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku