SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 855 804 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,29 proc. i ustabilizowała się na poziomie 360 487 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 179 602 egz., po wzroście o 8,65 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,70 proc. i wyniosła 27 718 egz.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 157 733

857 705

855 804

1 208 544

915 335

913 338

To & Owo

543 975

360 487

360 487

559 165

380 615

380 615

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

270 155

179 602

179 602

251 043

165 297

165 297

Program TV

207 420

126 039

103 136

220 642

138 679

112 179

Teleprogramy

61 558

27 718

27 718

68 027

34 095

34 095


W grudniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2013 roku zmniejszył się o 8,94 proc. do poziomu 896 027 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (362 395 egz.; spadek o 9,50 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (187 845 egz., wzrost o 13,17 proc. - jedyny w zestawieniu).

Również w tym ujęciu najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 34,19 proc. do 23 095 egz.

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 208 789

897 167

896 027

1 272 850

984 798

984 028

To & Owo

548 956

362 395

362 395

579 378

400 436

400 436

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

298 960

187 845

187 845

249 333

165 979

165 979

Program TV

204 948

125 320

103 410

212 081

137 337

112 103

Teleprogramy

52 460

23 095

23 095

71 294

35 092

35 092


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
O czym można przeczytać w gazecie z programem TV. Przecież to tak interesujące jak książka telefoniczna.
0 0
odpowiedź
User
dzik
@pavv: Kup, to zobaczysz.
0 0
odpowiedź
User
man
Kropka goni TT. W końcu ludzie wola lakierowaną okładkę !!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź