SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telezakupy z Tomaszem Kotem reklamują Telewizję Osobistą Netii (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania Netii z udziałem Tomasza Kota, tym razem reklamująca Telewizję Osobistą w pakiecie z internetem. Akcję przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.

W nowej kampanii Netii Tomasz Kot wspólnie z partnerką występują jako prowadzący programu telezakupowego. Przedstawieni z komiksowej scenografii, z zabawnym entuzjazmem opowiadają o zaletach Telewizji Osobistej. Informują też, że można też ją kupić w pakiecie z dostępem do internetu. Ponadto w reklamach jest prezentowany nowy numer infolinii sprzedażowej Netii - 801 801 100 (dotychczasowy numer, 801 802 803, będzie wykorzystywany do obsługi obecnych klientów).

Akcja reklamowa od 8 lutego jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie. Spot przygotowała agencja Brasil, a za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

Netia nie informuje, do kiedy potrwa ta kampania.

Dołącz do dyskusji: Telezakupy z Tomaszem Kotem reklamują Telewizję Osobistą Netii (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luke
nie wiem jak klienci z TG ale ja wdziałem spot w TV 3x i myślałem, że to dziwna reklama HBO GO. Kota nie rozpoznałem.
0 0
odpowiedź
User
Piter
Kot jest źle ubrany. Powinien mieć buty w kolorze paska:);/
Co za wpadka:)
0 0
odpowiedź