SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TelForceOne: wzrost sprzedaży telefonów myPhone o ponad 50 proc. w 2010 r

Globalna sprzedaż telefonów myPhone w 2011 r. powinna wzrosnąć o co najmniej 50%, wynika ze środowych wypowiedzi wiceprezesa TelForceOne Wiesława Żywickiego. Do grupy TelForceOne należy spółka myPhone, która produkuje telefony pod marką własną.

"Utrzymujemy dynamikę wzrostu" - powiedział Żywicki dziennikarzom. Spółka poinformowała, że w okresie I-III kw. sprzedała 120 tys. swoich telefonów, czyli więcej niż w całym 2009 r., kiedy wynik wyniósł 113 tys.

Spółka sprzedaje swoje telefony w Polsce oraz innych krajach Europy, a w przyszłym roku może wejść na pierwszy rynek pozaeuropejski.

Przedstawiciele spółki podkreślają, że najlepszy pod względem sprzedaży jest dla niej IV kw. W ostatnim kwartale zeszłego roku myPhone zrealizował w tym okresie ok. 33% swojej sprzedaży wolumenowej.

W Polsce spółka sprzedaje telefony głównie na rynku otwartym, który stanowi ok. 15% całości. Jej telefony znajdują się także w ofercie Play, TuBiedronka, wRodzinie, Dialogu oraz Inei. Operatorzy spoza Polski, którzy oferują aparaty myPhone, to także estońska Elisa, chorwackie Tele2, słoweński Si.Mobil, T-Mobile działający na Słowacji i w Czechach.

Żywicki poinformował, że spółka prowadzi zaawansowane rozmowy nt. wprowadzenia telefonów myPhone do oferty kolejnych operatorów. Jego zdaniem umowa z dużym polskim operatorem oznaczałaby skokowy wzrost sprzedaży.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku grupa TelForceOne miała 2,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,06 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 75,69 mln zł wobec 77,00 mln zł.

Dołącz do dyskusji: TelForceOne: wzrost sprzedaży telefonów myPhone o ponad 50 proc. w 2010 r

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl