Timeline zwiększa zaangażowanie fanów na Facebooku
Minął ponad miesiąc od obligatoryjnego wprowadzenia przez Facebooka nowych profili dla wszystkich stron. Jaki ma to wpływ na interakcje firm i marek z użytkownikami społecznościowego portalu?
Firma Sotrender sprawdziła jak profile Timeline wpływają na zaangażowanie fanów na Facebooku. Pod uwagę wzięto strony 130 największych brytyjskich firm i prawie 5 tys. opublikowanych przez nie postów.
Okazało się, że po wprowadzeniu Timeline wyraźnie wzrosła żywotność postów. Statystyczny wpis w pierwszych dwóch tygodniach kwietnia potrzebował 149 minut na wygenerowanie połowy komentarzy, podczas gdy w dwóch ostatnich tygodniach lutego wymagało to tylko 55 minut. Co więcej, czas w którym pojawia się 80 proc. komentarzy wzrósł z 6,5 do 8,5 godz.
Nowe profile o 13 proc. zwiększyły także zaangażowanie użytkowników Facebooka: średnia liczba fanów odpowiadających na posty zwiększyła się w analizowanym okresie ze 158 do 179.
Dołącz do dyskusji: Timeline zwiększa zaangażowanie fanów na Facebooku