SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tina” na plusie. Tracą „Pani Domu” i „Przyjaciółka”

W lipcu br. w segmencie dwutygodników poradnikowych tylko „Tina” zanotowała wzrost sprzedaży. Pogorszyły się natomiast wyniki „Pani Domu” i „Przyjaciółki”.

„Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostała liderem rankingu, osiągając jednak w lipcu br. średnią sprzedaż ogółem niższą o 13,69 proc. niż rok wcześniej. Wynik tego tytułu to 528 790 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce w dalszym ciągu zajmuje „Tina” (Wydawnictwo Bauer),której sprzedaż wyniosła 471 922 egz. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost - o 3,88 proc.

Ranking zamyka „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż ogółem spadła o 24,06 proc. i wyniosła 319 554 egz. Magazyn ten w lipcu br. zdrożał o 10 groszy do 0,99 zł.

ZKDP Lipiec
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 528 790 601 198
Tina 471 922 454 262
Pani Domu 319 554 396 448


W porównaniu z czerwcem br. wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrost. Najwięcej zyskała „Tina” (15,33 proc.), zaś najmniej „Pani Domu” (8,17 proc.).

ZKDP 2011
Wirtualnemedia.pl lipiec czerwiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 528 790 476 213
Tina 471 922 408 478
Pani Domu 319 554 295 393


 

Dołącz do dyskusji: „Tina” na plusie. Tracą „Pani Domu” i „Przyjaciółka”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl