TNS odrzucił ofertę WPP
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła wartą 1,9 miliarda dolarów ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.
W swoim niedzielnym oświadczeniu TNS poinformował, że odrzucił ofertę WPP, gdyż nie leży ona w najlepszym interesie akcjonariuszy firmy badawczej - informuje serwis Adweek.
Zarząd TNS, któremu w tej sprawie doradzał Deutsche Bank oraz JPMorgan Cazenove, decyzję o odrzuceniu propozycji WPP podjął jednogłośnie. "Zarząd nie wahał się odrzucając tą oportunistyczną propozycję, uznając że znacząco zaniża ona wartość firmy" - napisał w oświadczeniu prezes TNS Donald Brydon.
Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodów drugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie. Z kolei po tym jak TNS odrzucił ofertę WPP, pojawiły się doniesienia, że teraz to Nielsen może złożyć własną ofertę przejęcia po znacznie wyższej cenie.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: TNS odrzucił ofertę WPP