SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TNS odrzucił ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła wartą 1,9 miliarda dolarów ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.

W swoim niedzielnym oświadczeniu TNS poinformował, że odrzucił ofertę WPP, gdyż nie leży ona w najlepszym interesie akcjonariuszy firmy badawczej - informuje serwis Adweek.

Zarząd TNS, któremu w tej sprawie doradzał Deutsche Bank oraz JPMorgan Cazenove, decyzję o odrzuceniu propozycji WPP podjął jednogłośnie. "Zarząd nie wahał się odrzucając tą oportunistyczną propozycję, uznając że znacząco zaniża ona wartość firmy" - napisał w oświadczeniu prezes TNS Donald Brydon.

Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodów drugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie. Z kolei po tym jak TNS odrzucił ofertę WPP, pojawiły się doniesienia, że teraz to Nielsen może złożyć własną ofertę przejęcia po znacznie wyższej cenie.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: TNS odrzucił ofertę WPP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl