TNS znów odrzuca ofertę WPP
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) po raz drugi odrzuciła ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.
Zarząd TNS znów podjął swoją decyzję jednogłośnie, uznając, że propozycja WPP "znacząco zaniża wartość firmy" - informuje serwis Brand Republic.
Przypomnijmy, że po raz pierwszy WPP złożył swoją ofertę 5 maja, proponując 948 milionów funtów. Ostania oferta wynosiła już 996 milionów funtów. "Zarząd spotkał się i bez wahania odrzucił tę skorygowaną propozycję, która znacząco zaniża wartość firmy" - oświadczył prezes TNS Donald Brydon.
Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodów drugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: TNS znów odrzuca ofertę WPP