SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja

Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp do podcastów premium radia TOK FM. Wykorzystano w niej spot nagrodzony Grand Prix w konkursie Timecode Akcja Animacja, autorstwa Bartosza Trojanowskiego.

Kampania jest prowadzona m.in. w kanałach własnych radia - na profilach na Facebooku i Instagramie oraz na kanale na platformie YouTube.

- Animacja autorstwa Bartosza Trojanowskiego w lekki, kreatywny sposób oddaje charakter i zalety dostępu do treści premium oferowanych przez Radio TOK FM. Jest też kolejnym dowodem na to, że krótkie animowane formy doskonale sprawdzają się w komunikacji marketingowej, szczególnie w social mediach - powiedział Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.

Timecode Akcja Animacja to konkurs nagradzający najlepszych młodych twórców animacji i motion designerów.  Organizatorem konkursu jest studio produkcyjne Timecode Film Production. W jury zasiadają przedstawiciele agencji reklamowych, reżyserzy, producenci i przedstawiciele klientów.  

Laureat tegorocznej edycji konkursu Akcja Animacja, Bartosz Trojanowski, jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.

Już 15,5 tys. internautów płaci za podcasty Radia TOK FM

Na koniec ub.r. liczba użytkowników płatnej oferty podcastów Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) wynosiła 15,5 tys. użytkowników, o 46,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Firma nie informuje, ile wyniosły łączne przychody ze sprzedaży tej oferty ani ile średnio płacił za nią każdy użytkownik

Oferta podcastów składa się z trzech pakietów: pierwszy obejmuje dostęp tylko w serwisie, drugi - w serwisie i aplikacji mobilnej na jednym urządzeniu, a trzeci - na stronie i w aplikacji na czterech urządzeniach. Przy wykupieniu na miesiąc pakiety kosztują odpowiednio 14,90 zł, 19,90 zł i 29,90 zł, przy wykupie na kwartał - 12 zł, 17 zł i 24 zł, a przy zakupie na 12 miesięcy - 10 zł, 14 zł i 19 zł.

W zaprezentowanej w połowie ub.r. strategii na najbliższe lata Agora planuje, że do 2022 roku za podcasty TOK FM będzie płacić 30 tys. użytkowników. We wrześniu ub.r. w ofercie pojawiły się codziennie cykle, które są publikowane tylko w internecie.

Według badania Radio Track od listopada ub.r. do stycznia br. TOK FM miało 2,1 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 2,2 proc. rok wcześniej. Natomiast serwis internetowy stacji w styczniu br. zanotował 1,56 mln realnych użytkowników i 4,71 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Dołącz do dyskusji: TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
2DFun
Gooood :)
0 0
odpowiedź
User
Emil
Ja nie muszę słuchać podcastów u mnie w pracy czy w domu zawsze gra tok fm i wszystko wiem co się dzieje
0 0
odpowiedź
User
Monia z Białegostoka
Ludzie zawsze płacili, płacą i płacić będą za kupę w złotym papierku.
0 0
odpowiedź