Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową
3 marca b.r. rozpoczęła się wizerunkowa kampania firmy Toshiba.
Realizowanym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Toshiba jako lidera innowacji w branży technologicznej i informatycznej, podkreślając przy tym zaangażowanie w kategorii komputerów przenośnych.
W kampanii wezmą udział ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, radiowe. Będzie również wykorzystana prasa - dzienniki i magazyny. Spoty telewizyjne o długości: 60, 30 i 15 sekund, będą emitowane przez ponad miesiąc. W radiu pojawią się 3 kopie spotów 30 sekundowych.
Dodatkowo, w przekazie reklamowym będzie wspierany notebook Portege R500 - jak dotąd najlżejszy notebook w portfolio Toshiby.
Koncept kreacji prasowej i radiowej do sub-kampanii "zobacz więcej" przygotował brytyjski Grey. Agencja przygotowała także brandingowy spot telewizyjny. Lokalizację kampanii przygotowały na rynek polski agencje DSK, EuroRSCG i czeska Moravia.
Planowanie i zakup wszystkich mediów zrealizował dom mediowy MPG, z którym dział systemów komputerowych Toshiba współpracuje na stałe.
Dołącz do dyskusji: Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową