SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową

3 marca b.r. rozpoczęła się wizerunkowa kampania firmy Toshiba.

Realizowanym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Toshiba jako lidera innowacji w branży technologicznej i informatycznej, podkreślając przy tym zaangażowanie w kategorii komputerów przenośnych.

W kampanii wezmą udział ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, radiowe. Będzie również wykorzystana prasa - dzienniki i magazyny. Spoty telewizyjne o długości: 60, 30 i 15 sekund, będą emitowane przez ponad miesiąc. W radiu pojawią się 3 kopie spotów 30 sekundowych.

Dodatkowo, w przekazie reklamowym będzie wspierany notebook Portege R500 - jak dotąd najlżejszy notebook w portfolio Toshiby.

Koncept kreacji prasowej i radiowej do sub-kampanii "zobacz więcej" przygotował brytyjski Grey. Agencja przygotowała także brandingowy spot telewizyjny. Lokalizację kampanii przygotowały na rynek polski agencje DSK, EuroRSCG i czeska Moravia.

Planowanie i zakup wszystkich mediów zrealizował dom mediowy MPG, z którym dział systemów komputerowych Toshiba współpracuje na stałe.

Dołącz do dyskusji: Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl