SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator Sportowy rozpisał od nowa przetarg na obsługę reklamową

Totalizator Sportowy ogłosił nowy przetarg na usługi reklamowe - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Poprzedni, sprzed 7 miesięcy, nie został rozstrzygnięty. 

Do 27 września zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty w nowy przetargu Totalizatora Sportowego na usługi reklamowe dotyczące wszystkich marek i produktów spółki. Chodzi o zlecenie na 2 lata od momentu zawarcia umowy.

Wybrana agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii komunikacji dla marek, opracowaniem kreacji reklam ATL i BTL, tworzeniem wzorów losów „Zdrapek”, tworzeniem scenariuszy imprez typu event/działania niestandardowe. Zajmie się też organizacją produkcji reklam prasowych, outdoorowych, internetowych, BTL (plakatów, ulotek, wobblerów, etui, naklejek itp.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wybrana agencja będzie pracować dla Totalizatora w ramach umowy ramowej, co oznacza, że spółka będzie składać jej zlecenia w razie potrzeb. Już na etapie przetargu Totalizator zastrzega, że może nie udzielać agencji zarówno zleceń w zakresie zadania określonego w briefie, jak i innych zleceń w okresie obowiązywania umowy. “W takiej sytuacji, agencji nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego” - zaznacza Totalizator. 

Dodatkowo już na etapie składania oferty każda agencja musi przedstawić strategię i opracować 2 koncepcje kreatywne dla kampanii promującej Ekspres Losy oraz grę Extra Pensja, które - jak zaznacza spółka - Totalizator może kupić, ale nie jest do tego zobligowany.

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na dwa lata. 

Przypomnijmy, że Totalizator już w tym roku ogłosił przetarg na kompleksową obsługę reklamową  - w lutym. Po zmianie zarządu spółka postępowanie unieważniła. Teraz zdecydowała się ogłosić nowy przetarg, bo - jak wyjaśniło nam jej biuro prasowe - “nowe postępowania pozwolą na uwzględnienie aktualizacji założeń oraz planów marketingowych spółki, szczególnie pod kątem nowych projektów”.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy rozpisał od nowa przetarg na obsługę reklamową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Powinni beknąć za rozpisanie nowego przetargu, co z poprzednim za mało ofert było?
0 0
odpowiedź