Totalizator Sportowy szuka firmy, która oceni kampanie realizowane przez dom mediowy
Totalizator Sportowy zaprasza firmy doradcze do składania ofert na świadczenie usług związanych z oceną kampanii reklamowych realizowanych przez dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą zamierza współpracować dwa lata.
Totalizator chce teraz nawiązać współpracę z firmą, która będzie mu doradzać przy ocenie kampanii realizowanych przez Starcom.
Usługi te mają obejmować m.in. ocenę i analizę media planów TV i buying briefu, w tym ocenę zgodności ze strategią mediową i zapisami formularza gwarancji zakupowych, ocenę i analizę media planu dla danego medium (innego niż telewizja), ocenę i analizę całościowej strategii mediowej dla danego produktu TS, ocenę raportu z rozliczenia gwarancji kosztów i jakości mediów przedstawiającego status realizacji gwarancji w okresie kwartalnym.
Wybrana firma będzie też analizować roczny raport z rozliczenia gwarancji kosztów i jakości mediów, w tym weryfikować wynagrodzenie bonusowe należne domowi mediowemu.
W ramach współpracy firma ta będzie zobowiązana do sprawdzania parametrów, warunków zakupowych oraz budżetu dla poszczególnych kampanii reklamowych realizowanych w mediach.
Umowa zostanie zawarta na dwa lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 23 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy szuka firmy, która oceni kampanie realizowane przez dom mediowy