SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Trudne sprawy” zyskały 500 000 widzów. Nie dają szans konkurencji

Trzeci sezon serialu paradokumentalnego “Trudne sprawy” śledzi o około 500 tys. widzów więcej niż nadawana rok temu pierwsza seria. Polsat w czasie pokazywania produkcji jest zdecydowanym liderem rynku.

“Trudne sprawy” oglądać można w Polsacie w dni powszednie o 14.45. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, po dwóch i pół tygodniach emisji nowych odcinków ich średnia oglądalność wyniosła 1,72 mln widzów, co dało stacji 26,17 proc. udziału w grupie 4+ i 29,38 proc. w 16-49.

W analogicznym okresie ub.r., gdy “Trudne sprawy” dopiero debiutowały na antenie ich widownia wynosiła 1,26 mln osób, a udział Polsatu plasował się na poziomie 20,48 proc.

>>> “Pamiętniki z wakacji 2” pomagają Polsatowi

W paśmie nadawania serialu Polsat jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 14,05 proc. w grupie 4+ zajęła stacja TVN, nadająca wtedy powtórki „Detektywów” i „W11”. Dalej znalazły się: TVP1 (11,25 proc.; m.in. seriale, „Wiadomości”, „Jaka to melodia?”) i TVP2 (7,36 proc., m.in. „Tancerze”, „M jak miłość” i „Chłopi”). Identyczna kolejność stacji była w grupie komercyjnej, ale tam udział Polsatu był ponad razy wyższy niż wynik TVN.


Format oglądają głównie kobiety
(64 proc. widowni), osoby w wieku od 10 do 15 lat po pięćdziesiątce, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym, którzy stanowią 62 proc. widowni.

>>> “Ukryta prawda” TVN wygrywa z “Dlaczego ja?”

“Trudne sprawy” to jeden z trzech formatów paradokumentalnych Polsatu obok “Dlaczego ja?” i “Pamiętników z wakacji”.
 


Widownia serialu “Trudne sprawy”

Top Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
12-03-2012 1 935 055 28,44% 31,35%
28-02-2012 1 864 146 25,37% 26,58%
01-03-2012 1 803 710 26,21% 30,78%
06-03-2012 1 757 199 27,46% 28,13%
08-03-2012 1 719 682 25,96% 30,98%


Oglądalność produkcji na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat-Trudne... 1 722 432 26,17% 29,38%
TVN 925 623 14,05% 13,52%
TVP 1 741 291 11,25% 7,09%
TVP 2 485 051 7,36% 6,29%


Profil widowni serialu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,96% 75
Kobiety 64,04% 123
Wiek  4-9 3,69% 62
 10-15 6,76% 101
16 - 19 4,69% 86
20 - 24 4,89% 63
25 - 29 5,52% 62
30 - 34 7,01% 85
35 - 39 6,79% 92
40 - 44 5,54% 85
45 - 49 6,14% 92
50 - 54 11,05% 138
55 - 59 8,41% 108
60 29,50% 143
Wlk. miasta Wieś 43,28% 110
< 50 tys. 28,59% 122
50-100 tys. 8,82% 106
100-200 tys. 7,67% 100
> 200 tys. 11,65% 55
Zawód Top management 2,53% 26
Pracownicy średniego szczebla 7,62% 49
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,06% 106
Emeryci 38,64% 153
Inni 31,16% 102
Wykształcenie Podstawowe 61,71% 153
Średnie 23,92% 74
Wyższe 3,92% 27
Inne 10,45% 83


 

Dołącz do dyskusji: “Trudne sprawy” zyskały 500 000 widzów. Nie dają szans konkurencji

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
masakra, ten program lekko mowiac, jest malo ambitny
0 0
odpowiedź
User
aver
a mi się tam podoba, jak jestem w domu i mam czas o tej porze to oglądam :)
0 0
odpowiedź
User
Rentier
Biorac pod uwage affinity, to serial dociera do emerytek w malych miastach z podstawowym wyksztalceniem. Utrwala to grupe celowa Polsatu.
0 0
odpowiedź