SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzy oferty w przetargu Krajowego Biura Wyborczego

W odpowiedzi na przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczący kampanii w związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi i do Parlamentu Europejskiego wpłynęły 3 oferty - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczy usługi aktualizacji spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, będących w dyspozycji KBW, a dotyczących tematyki wyborów ogólnokrajowych przeprowadzanych w 2024 r.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowe-biuro-wyborcze-szuka-agencji-do-kampanii-zwiazanej-z-wyborami
Przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczy usługi aktualizacji spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, będących w dyspozycji KBW, a dotyczących tematyki wyborów ogólnokrajowych przeprowadzanych w 2024 r.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowe-biuro-wyborcze-szuka-agencji-do-kampanii-zwiazanej-z-wyborami
Przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczy usługi aktualizacji spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, będących w dyspozycji KBW, a dotyczących tematyki wyborów ogólnokrajowych przeprowadzanych w 2024 r.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowe-biuro-wyborcze-szuka-agencji-do-kampanii-zwiazanej-z-wyborami

Przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczy usługi aktualizacji spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, będących w dyspozycji KBW, a dotyczących tematyki wyborów ogólnokrajowych przeprowadzanych w 2024 r.

Oferty w nim złożyły 3 firmy: HMB Jakub Cegielski (z ceną 249,9 tys. zł), agencja reklamowa dsk (269,4 tys. zł) i Golden Frame Media (454,5 tys. zł). 

Budżet KBW wynosi 300 tys. zł. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Postępowanie podzielone jest na dwa zadania. Pierwsze dotyczy aktualizacji 17 spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, dotyczących tematyki wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zaplanowanych na 7 kwietnia br. 

Drugie - aktualizacji 13 spotów dotyczących tematyki wyborów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca br. Zaplanowane działania będą realizowane maksymalnie do 17 maja br. obejmą TVP oraz serwisy społecznościowe.

Dołącz do dyskusji: Trzy oferty w przetargu Krajowego Biura Wyborczego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl