SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy „Faktach”, Sopot Festival i „Kuchennych rewolucjach”

Biuro reklamy TVN w cenniku stacji na sierpień br. znacząco podniosło ceny spotów w porównaniu do sierpnia ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”, „Top of the top Sopot Festival” i niedzielnym wydaniu „Faktów”.

Do 19 sierpnia br. przy stałych pozycjach programowych obowiązuje jeszcze cennik wakacyjny, od 20 sierpnia ceny reklam są już wyższe.

Najwyżej wyceniono 30-sek. reklamę przy pokazywanych w czwartki „Kuchennych rewolucjach”. W trzeciej dekadzie sierpnia kosztuje ona 39,9 tys. zł (przedtem 4,9 tys. zł mniej). To 14,2 tys. zł więcej niż w sierpniu ub.r.

Podobnie kształtują się ceny w blokach reklamowych przy „Faktach”. Za emisję w niedzielny wieczór trzeba zapłacić 32,8 tys. zł do 19 sierpnia i 37,4 tys. zł po 20 sierpnia. Przed rokiem cena wynosiła 26,8 tys. zł. W dni powszednie spot kosztuje 31,2 tys. zł do 19 sierpnia i 35,4 tys. zł po 20 sierpnia (w ub.r. było to maksymalnie 25,5 tys. zł).

Stawki za reklamy przy serwisie sportowym wynoszą do 27,7 tys. zł w dni powszednie i 32,9 tys. zł w niedziele. W ub.r. było to odpowiednio 23,3 tys. zł i 26,8 tys. zł. Za emisję spotu przy prognozie pogody reklamodawcy zapłacą do 26,1 tys. zł w dni robocze oraz 31,4 tys. zł w niedzielny wieczór. Przed rokiem reklama w tym bloku kosztowała 21,4 tys. zł.

Na 34,7 tys. zł - czyli 7,2 tys. zł drożej wobec ub.r. - wyceniono spot przy „Projekcie Lady”. Zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu „Na Wspólnej” marketerzy zapłacą od 30,2 do 34,4 tys. zł. Rok temu cena wynosiła 25,7 tys. zł.

Od 14 do 16 sierpnia br. TVN będzie pokazywać „Top of the top Sopot Festival”. Na emisję reklamy przy transmisji pierwszego dnia trzeba wydać do 36,7 tys. zł, drugiego dnia - 33,7 tys. zł, a trzeciego - do 39,9 tys. zł.

W ub.r. grupa kapitałowa TVN zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 7,3 proc. do 1,81 mld zł oraz 466,22 mln zł zysku netto (wobec 34,93 mln zł rok wcześniej). Procentowo przychody ze sponsoringu zwiększyły się dużo bardziej niż z reklam.

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 603 145 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 9,33 proc.

Dołącz do dyskusji: W sierpniu spoty w TVN najdroższe przy „Faktach”, Sopot Festival i „Kuchennych rewolucjach”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl