TVN Media i SAR z drugą edycją cyklu #Imaginationday
Biuro Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR właśnie rusza z drugą edycją wspólnego projektu #Imaginationday. W jego ramach opublikowanych zostanie 10 artykułów.
Celem cyklu #Imaginationday jest promowanie wiedzy i inspiracji w dziedzinie marketingu, a także inicjatywa popularyzująca prelekcje uczestników konferencji Imagination Day (odbyła się ona w drugiej połowie listopada w Warszawie).
Wzorem pierwszej edycji cyklu (listopad 2017 roku), każda z publikacji przybliża konkretne studium przypadku oraz sylwetki wyjątkowych prelegentów konferencji - ich drogę do sukcesu oraz opinie na temat współczesnego świata biznesu i kultury.
W ramach cyklu #imaginationday 2018 zaprezentowane zostaną następujące osoby ze świata mediów i marketingu:
- Alex Sinclair - Creative Director & Strategic Content - IBM iX
- Andrew Popplestone - Creative Director - Territory Studio
- Omur Kula - Managing Director - RGA
- Bohb Blair - Global Chief Experience Officer, Starcom
- Rey Andrade - Creative Director - 72andSunn
- Leah Juaymah Mababangloob - Senior Art Director - LEGO
- Kuba Sagan - Board Member of Polish Advertisers Club (KTR)
- Mark Norcutt - Creative Director, Saatchi & Saatchi
- Julia Dovlatova - Creative Director, Geometry Prague
- Benjamin Simon & Dirk Schuster - Founder, Creative & Art Director, Foreal
Pierwsza publikacja tegorocznej edycji jest już dostępna na stronie tv.tvnmedia.pl w sekcji inspiracje.
Dołącz do dyskusji: TVN Media i SAR z drugą edycją cyklu #Imaginationday