TVN: "Teraz My!" z mniejszą oglądalnością
W okresie wrzesień 2008 - maj 2009 program "Teraz My" oglądało w TVN średnio 1,65 mln widzów. To mniej niż w sezonie wrzesień 2007 - czerwiec 2008, kiedy talk-show śledziło w 2,13 mln osób.
Program zapewniał TVN średnio 18,53 proc. udziału w grupie 4+ oraz 14,63 proc. udziału w rynku w grupie 16-49. W poprzednim badanym okresie ( wrzesień 2008 - czerwiec 2009) proporcje te wynosiły odpowiedni 23,43 proc. (4+) oraz 18 proc. udziału (16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
TVN była podczas emisji "Teraz My" stacją drugiego wyboru. Lepsze wyniki zanotowała telewizja Polsat nadająca filmy fabularne. Wpływy reklamowe wyniosły ponad 15 mln złotych ( bez rabatów).
Talk-show "Teraz My" powróci na antenę po
wakacjach.
Dołącz do dyskusji: TVN: "Teraz My!" z mniejszą oglądalnością