TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl
Wśród serwisów internetowych Grupy TVN zdecydowanie najpopularniejszy jest TVN24.pl, który w pierwszych miesiącach br. osiągnął najwyższą jak dotąd odwiedzalność. TVN24BiS.pl zyskał już prawie 600 tys. użytkowników, spadek zanotował TVN.pl, a ruch z TVNplayer.pl zaczął przenosić się na Player.pl.
W lutym br. strony Grupy TVN odwiedziło 4,82 mln użytkowników, którzy wykonali 162,9 mln odsłon, a każdy spędził w serwisach średnio 3 godziny i 50 minut - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowaną większość ruchu zapewnia Grupie serwis TVN24.pl, który w lutym zanotował 3,2 mln użytkowników, 107,8 mln odsłon (w tym 16,9 mln krajowych odsłon mobilnych) oraz 2 godziny i 52 minuty na przeciętnego użytkownika.
>>> TVN24 na czele stacji newsowych, Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów
Jeszcze dłużej internauci korzystali z TVNplayer.pl, udostępniającego w modelu VoD programy, seriale i filmy z kanałów Grupy TVN. W lutym serwis odwiedziło 1,02 mln użytkowników, którzy spędzili w nim średnio po 6 godzin i 49 minut.
W drugiej połowie lutego TVNplayer.pl poszerzył ofertę o treści od innych nadawców (wprowadzając też opcję płatnego dostępu), w związku z czym zmienił nazwę na Player.pl (przeczytaj o tym więcej). Pod nowym adresem serwis do końca miesiąca odwiedziło już 481 tys. użytkowników, którzy wykonali 6,5 mln odsłon, a każdy korzystał z niego średnio przez 3 godziny i 52 minuty.
TVN.pl, prezentujący głównie ramówki poszczególnych kanałów i zapowiedzi emitowanych w nich produkcji, zanotował 1,63 mln użytkowników, 19,3 mln odsłon i 12 minut na przeciętnego użytkownika.
Bardzo dobre wyniki w dwóch pierwszych miesiącach działania osiągnął serwis kanału TVN24 BiŚ: w styczniu miał 627,2 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 11:06 minuty na użytkownika, a w lutym 588,7 tys. użytkowników, 4,2 mln odsłon i 10:06 minuty na użytkownika.
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku
Z pozostałych witryn Grupy TVN tylko Ekstraklasa.tv (której wydawanie TVN przejął w połowie ub.r. od Agory) i TVNstyle.pl zanotowały powyżej 100 tys. użytkowników i 500 tys. odsłon.
TOP10 serwisów Grupy TVN w lutym 2014 roku |
|||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
serwis |
real users |
odsłony ogółem |
krajowe odsłony mobilne |
czas na RU [godz:min:s] |
zasięg |
tvn24.pl |
3 199 974 |
107 801 008 |
16 908 707 |
02:52:06 |
14,99% |
tvn.pl |
1 638 985 |
19 296 173 |
1 831 638 |
00:12:00 |
7,68% |
tvnplayer.pl |
1 020 116 |
22 381 645 |
351 101 |
06:49:23 |
4,78% |
tvn24bis.pl |
588 685 |
4 194 815 |
683 115 |
00:10:06 |
2,76% |
player.pl |
480 983 |
6 505 976 |
96 557 |
03:52:01 |
2,25% |
ekstraklasa.tv |
171 647 |
921 343 |
119 829 |
00:07:03 |
0,80% |
tvnstyle.pl |
117 061 |
577 679 |
84 671 |
00:03:58 |
0,55% |
ttv.pl |
76 562 |
349 188 |
52 599 |
00:04:06 |
0,36% |
tvnturbo.pl |
73 124 |
290 929 |
31 401 |
00:02:23 |
0,34% |
tvn7.pl |
41 421 |
121 182 |
14 565 |
00:01:24 |
0,19% |
W portalu TVN24.pl są wydzielone sekcje TVN Meteo, TVN Warszawa i Kontakt24. Pierwsza miała w lutym 710 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon, druga - 560 tys. użytkowników i 7,7 mln odsłon, a trzecia - 551 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon. Zasadniczą część serwisu odwiedziło 2,68 mln internautów, wykonując 90,2 mln odsłon.
TVN24.pl w lutym 2014 roku |
|||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
serwis |
real users |
odsłony ogółem |
krajowe odsłony mobilne |
czas na RU [godz:min:s] |
zasięg |
tvn24.pl - serwis główny |
2 683 635 |
90 242 698 |
14 193 301 |
03:03:57 |
12,57% |
tvnmeteo.tvn24.pl |
709 942 |
7 348 247 |
983 050 |
00:09:05 |
3,33% |
tvnwarszawa.tvn24.pl |
559 639 |
7 697 093 |
1 365 601 |
01:25:17 |
2,62% |
kontakt24.tvn24.pl |
551 354 |
2 512 970 |
366 755 |
00:05:14 |
2,58% |
na kolejnej stronie porównanie wyników stron Grupy TVN rok do roku
Dołącz do dyskusji: TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl