TVN widzi oznaki poprawy na rynku reklamy
Grupa medialna TVN ocenia, że w IV kwartale pojawiły się pierwszeoznaki poprawy na rynku reklamowym, wynika z prezentacji spółki dlainwestorów. Równocześnie TVN poinformował, że jego przychody zreklamy telewizyjnej spadły w III kw. o 14% r/r i ocenił, że jestto dynamika zbliżona do zanotowanej przez cały rynek.
"Nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł do 32,3%z 31,7% w analogicznym okresie 2008 r." - czytamy w informacjispółki. W ciągu dziewięciu miesięcy udział grupy TVN w rynkureklamy telewizyjnej utrzymywał się na poziomie 35%.
Powołując się na dane domu mediowego Starlink TVN podał, że wIII kw. cały polski rynek reklamy skurczył się o 14% r/r do 1392mln zł. Jedynym segmentem rynku, który zanotował wzrost wartości (o1% r/r) był internet (190 mln zł). Wartość segmentu reklamytelewizyjnej spadła o 13% do 625 mln zł.
Onet.pl utrzymał udział w rynku reklamy display na poziomie ok.30%, poinformowała grupa w prezentacji.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 178,16 mln złskonsolidowanego zysku netto wobec 276,04 mln zł zysku rokwcześniej, przy przychodach odpowiednio 1443,01 mln zł wobec1305,01 mln zł.
Dołącz do dyskusji: TVN widzi oznaki poprawy na rynku reklamy