TVP1 wyprzedziła Polsat, Puls 2 z rekordem. W górę TVN24 i TVP Info
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 21 do 27 marca 2016 roku zwiększył się o 0,38 pkt. proc. do 11,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,75 pkt. proc. i wyniósł 10,85 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,46 proc., po spadku o 0,66 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,54 proc.; w dół o 0,16 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; do góry o 0,08 pkt. proc.), TV4 (3,49 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVN7 (3,42 proc.; + 0,61 pkt. proc.), Puls 2 (2,08 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,55 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TV6 (1,44 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,20 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat News (1,05 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Polo TV (0,95 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Fokus TV (0,91 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
14.03.2016 - 20.03.2016 |
21.03.2016 - 27.03.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
777 216 |
11,54% |
798 274 |
11,92% |
2 |
Polsat |
781 139 |
11,60% |
726 274 |
10,85% |
3 |
TVN |
748 667 |
11,12% |
700 122 |
10,46% |
4 |
TVP2 |
585 584 |
8,70% |
571 877 |
8,54% |
5 |
TVN24 |
239 148 |
3,55% |
242 830 |
3,63% |
6 |
TV4 |
217 300 |
3,23% |
233 793 |
3,49% |
7 |
TVN7 |
189 442 |
2,81% |
229 161 |
3,42% |
8 |
TV PULS |
211 864 |
3,15% |
213 734 |
3,19% |
9 |
TVP INFO |
196 774 |
2,92% |
204 036 |
3,05% |
10 |
Puls 2 |
127 615 |
1,90% |
139 060 |
2,08% |
11 |
TVP Seriale |
93 814 |
1,39% |
103 552 |
1,55% |
12 |
TTV |
103 709 |
1,54% |
96 240 |
1,44% |
13 |
TV6 |
95 783 |
1,42% |
96 147 |
1,44% |
14 |
Polsat2 |
100 815 |
1,50% |
92 249 |
1,38% |
15 |
TVP Rozrywka |
70 536 |
1,05% |
80 524 |
1,20% |
16 |
Polsat News |
64 920 |
0,96% |
70 107 |
1,05% |
17 |
Polo TV |
57 552 |
0,85% |
63 540 |
0,95% |
18 |
Stopklatka |
66 841 |
0,99% |
63 064 |
0,94% |
19 |
Fokus TV |
53 305 |
0,79% |
61 164 |
0,91% |
20 |
TVP3 |
59 371 |
0,88% |
57 718 |
0,86% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zmniejszyła udział o 0,65 pkt. proc. do 12,69 proc. Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego udział uplasował się na poziomie 12,36 proc., po spadku o 0,73 pkt. proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,05 proc., po wzroście o 0,91 pkt. proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,22 pkt. proc. do 7,75 proc.).
Wszyscy 16-49 |
14.03.2016 - 20.03.2016 |
21.03.2016 - 27.03.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
345 133 |
13,34% |
334 614 |
12,69% |
2 |
Polsat |
338 424 |
13,09% |
325 936 |
12,36% |
3 |
TVP1 |
184 730 |
7,14% |
212 316 |
8,05% |
4 |
TVP2 |
194 747 |
7,53% |
204 292 |
7,75% |
5 |
TV4 |
91 820 |
3,55% |
107 077 |
4,06% |
6 |
TV PULS |
91 936 |
3,55% |
94 749 |
3,59% |
7 |
TVN7 |
76 351 |
2,95% |
93 988 |
3,56% |
8 |
TVN24 |
55 631 |
2,15% |
62 177 |
2,36% |
9 |
Puls 2 |
51 621 |
2,00% |
58 872 |
2,23% |
10 |
TVP Seriale |
43 177 |
1,67% |
50 120 |
1,90% |
11 |
TV6 |
44 505 |
1,72% |
43 552 |
1,65% |
12 |
TTV |
44 620 |
1,73% |
43 216 |
1,64% |
13 |
Polo TV |
39 795 |
1,54% |
38 294 |
1,45% |
14 |
TVP INFO |
30 544 |
1,18% |
35 287 |
1,34% |
15 |
Polsat2 |
36 898 |
1,43% |
33 960 |
1,29% |
16 |
TVP Rozrywka |
24 675 |
0,95% |
28 385 |
1,08% |
17 |
Fokus TV |
23 872 |
0,92% |
27 002 |
1,02% |
18 |
Stopklatka |
27 760 |
1,07% |
26 595 |
1,01% |
19 |
Eska TV |
24 956 |
0,96% |
26 244 |
1,00% |
20 |
TVN Turbo |
24 346 |
0,94% |
24 211 |
0,92% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 wyprzedziła Polsat, Puls 2 z rekordem. W górę TVN24 i TVP Info
A tak z innej beczki, jak "najlepiej" oglądać program?