SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

0,67 proc. udziału TVP3 w pierwszym dniu po wznowieniu nadawania, „Blask gwiazd” i „Ania” hitami

We wtorek, 26 grudnia stacja TVP3 - która tego dnia wznowiła nadawanie - miała 0,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Ident kanału TVP3 Ident kanału TVP3

Sygnał TVP3 (podobnie jak TVP Info i TVP World) został wyłączony w środę, 20 grudnia 2023 roku o godz. 11.18 w wyniku nowego szefostwa Telewizji Polskiej. W miejscu stacji przez kilka dni pojawiał się głównie sygnał TVP Polonia i TVP Kultura.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

We wtorek, 26 grudnia br. tuż po godz. 10.00 stacja TVP3 wznowiła nadawanie, ale w ofercie stacji na razie nie znajdują się programy ośrodków regionalnych. Na antenie stacji nie ma także pasma „TVP3 Info”.

We wtorek TVP3 Info miało 0,67 proc. udziału

TVP3 w pierwszym dniu nadawania w ujęciu całodobowym śledziło średnio 47,6 tys. widzów, co przełożyło się na 0,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,31 proc. w grupie 16-49 i 0,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Z danych telemetrycznych wynika, że we wtorek TVP3 było 31. najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce.

W kilku poprzednich dniach kanał TVP3 notował zerową oglądalność (pomiary stacji nie były dokonywane przez Nielsena, widownia została zakwalifikowana do tzw. „others”).

W dniu wyłączenia sygnału (tj. w środę, 20 grudnia) udziały TVP3 wynosiły odpowiednio 0,09 proc., 0,05 proc. i 0,06 proc. (tego dnia stacja była monitorowana do godz. 11.18).

Dla porównania, w okresie od 1 stycznia do 19 grudnia br. dotychczasowa odsłona TVP3 notowała udziały na poziomie odpowiednio 0,97 proc., 0,44 proc. i 0,50 proc. Oznacza to, że 26 grudnia względem poprzedzającego długofalowego okresu oglądalność TVP3 wyraźnie spadła. Należy jednak pamiętać, że monitoring stacji we wtorek ruszył po godz. 10.00 (w poprzedzających godzinach wyniki były zerowe, co w ujęciu całodobowym wpłynęło na spadek oglądalności) oraz był to dzień świąteczny, który dodatkowo mógł zaburzyć wyniki.

We wtorek, 26 grudnia w TVP3 najchętniej oglądanym programem dnia była audycja „Blask gwiazd” (widowisko z tematem świątecznym), która o godz. 20.00 zgromadziła 153 tys. widzów.

Drugie miejsce należało do filmu dokumentalnego „Ania”, który został nadany o 22.55 (131 tys. widzów). Podium uzupełnia koncert kolęd z godz. 16.25 (121 tys.).

Telewizja Polska w czwartek, 21 grudnia rozpoczęła emisję serwisu informacyjnego „19.30”, który zastąpił „Wiadomości”. W najbliższym czasie do oferty publicznego nadawcy powrócą „Teleexpress” i „Panorama”. Ponownie ma zacząć nadawać także kanał TVP Info, na chwilę obecną nie jest znany los stacji TVP World.

Dołącz do dyskusji: 0,67 proc. udziału TVP3 w pierwszym dniu po wznowieniu nadawania, „Blask gwiazd” i „Ania” hitami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bolec1
Malo kto wiedział że ruszyli to kto miał oglądać, poza tym i tak większość programu sir nie zgadzała
0 0
odpowiedź
User
Fiego
Maja rozmach sukwesyny ha
1 0
odpowiedź