„Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda Życia”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 170 664 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2015 roku pismo to zanotowało stratę o 5,17 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Oczko niżej uplasowała się „Uroda Życia” (Edipresse Polska), która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Jej sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 45,37 proc. do 109 857 egz., a tytuł ten na drugie miejsce awansował z czwartego. Warto dodać, że lutowe wydanie „Urody Życia” ukazało się w promocyjnej cenie 2,99 zł, podczas gdy standardowa cena tego pisma wynosi 7,99 zł.
Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 78 587 egz., po wzroście o 3,81 proc.
Z kolei najwięcej - 53,05 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 11 469 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dwunastego na czternaste - ostatnie.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
289 466 |
173 078 |
170 664 |
289 965 |
181 319 |
179 967 |
-5,17% |
Uroda Życia |
152 075 |
127 367 |
109 857 |
178 137 |
75 569 |
75 569 |
45,37% |
Avanti |
152 000 |
78 943 |
78 587 |
145 000 |
76 044 |
75 701 |
3,81% |
Pani |
134 988 |
67 577 |
67 377 |
139 983 |
71 617 |
71 417 |
-5,66% |
Joy |
149 976 |
65 121 |
63 621 |
155 000 |
78 531 |
78 531 |
-18,99% |
Zwierciadło |
136 000 |
63 251 |
63 251 |
153 000 |
71 872 |
71 872 |
-11,99% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
125 000 |
57 593 |
57 593 |
- |
- |
- |
- |
Wysokie Obcasy Extra |
120 000 |
60 769 |
55 982 |
126 000 |
70 467 |
61 585 |
-9,10% |
Cosmopolitan |
149 992 |
51 182 |
51 182 |
160 000 |
75 368 |
75 308 |
-32,04% |
Glamour |
132 000 |
49 330 |
49 110 |
138 926 |
67 921 |
67 921 |
-27,70% |
Grazia |
115 992 |
46 077 |
45 877 |
- |
- |
- |
- |
Elle |
90 500 |
45 634 |
43 214 |
100 000 |
47 344 |
45 344 |
-4,70% |
In Style - Edycja Polska |
86 600 |
35 642 |
35 422 |
85 000 |
40 833 |
40 833 |
-13,25% |
Shape |
29 993 |
11 469 |
11 469 |
40 000 |
24 427 |
24 427 |
-53,05% |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 116,64 proc.) pochwalić się mogła „Uroda Życia”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciły „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) - było to 25,22 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
289 466 |
173 078 |
170 664 |
289 944 |
178 817 |
177 405 |
-3,80% |
Uroda Życia |
152 075 |
127 367 |
109 857 |
121 880 |
67 514 |
50 710 |
116,64% |
Avanti |
152 000 |
78 943 |
78 587 |
138 000 |
72 736 |
72 380 |
8,58% |
Pani |
134 988 |
67 577 |
67 377 |
134 983 |
66 628 |
66 528 |
1,28% |
Joy |
149 976 |
65 121 |
63 621 |
152 990 |
65 191 |
65 191 |
-2,41% |
Zwierciadło |
136 000 |
63 251 |
63 251 |
135 000 |
71 872 |
71 872 |
-11,99% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
125 000 |
57 593 |
57 593 |
121 200 |
54 985 |
54 985 |
4,74% |
Wysokie Obcasy Extra |
120 000 |
60 769 |
55 982 |
152 000 |
84 432 |
74 859 |
-25,22% |
Cosmopolitan |
149 992 |
51 182 |
51 182 |
149 990 |
61 244 |
61 244 |
-16,43% |
Glamour |
132 000 |
49 330 |
49 110 |
- |
- |
- |
- |
Grazia |
115 992 |
46 077 |
45 877 |
119 939 |
52 070 |
51 870 |
-11,55% |
Elle |
90 500 |
45 634 |
43 214 |
111 400 |
53 246 |
51 026 |
-15,31% |
In Style - Edycja Polska |
86 600 |
35 642 |
35 422 |
- |
- |
- |
- |
Shape |
29 993 |
11 469 |
11 469 |
29 996 |
11 575 |
11 575 |
-0,92% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”