„Twoja twarz brzmi znajomo” hitem Polsatu. Konkurencja nie ma szans
Nowy show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” po trzech odcinkach ma średnio 2,85 mln widzów. W czasie emisji programu stacja jest zdecydowanym liderem rynku. - Cieszę się, że widzowie docenili zabawę, która ma szlachetny cel - mówi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, producent show.
Polsat format „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około 22.00 począwszy od 8 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność programu wyniosła 2,85 mln widzów, co przełożyło się na 25,22 proc. udziału w grupie 4+ i 25,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził dotąd trzeci odcinek show, który obejrzało ponad 3 mln osób. Jego udział wyniósł aż 28,4 proc. w grupie wszystkich widzów i 28,7 proc. w grupie komercyjnej.
Widownia show odcinek po odcinku
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
8-03-2014 |
2 804 932 |
23,3 |
23,5 |
15-03-2014 |
2 728 234 |
24,2 |
24,4 |
22-03-2014 |
3 004 825 |
28,4 |
28,7 |
W czasie, gdy Polsat nadaje program „Twoja twarz brzmi znajomo”, stacja jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należy do TVP1, emitującej wówczas filmy fabularne, co daje jej 12,76 proc. udziału w rynku. Na podium znajduje się też TVN (filmy; 10,59 proc.). Czwartą lokatę zajmuje TVP2 (również filmy; 7,10 proc.). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - TTBZ |
2 846 078 |
25,22% |
25,49% |
TVP1 |
1 439 631 |
12,76% |
13,97% |
TVN |
1 195 225 |
10,59% |
13,60% |
TVP2 |
801 759 |
7,10% |
7,66% |
Warto dodać, że „Twoja twarz brzmi znajomo” ma większą oglądalność i udziały w rynku niż nadawane w soboty i niedziele o 20.00 w głównych stacjach muzyczne programy talent-show jak „Tylko muzyka” Polsatu, „X Factor” TVN i „The Voice of Poland” TVP2 (dowiedz się więcej).
>>> "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler ogląda coraz więcej widzów
- Spodziewałem się dobrego wyniku, ponieważ od początku wiedzieliśmy, że tego typu rozrywka jest bardzo atrakcyjna dla widzów. Program jest w tej chwili produkowany i emitowany w 35 krajach na świecie, w wielu z nich jest prawdziwym hitem. Można powiedzieć, że jest to „sprawdzona” nowość - mówi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, szef firmy Endemol Polska, producenta wykonawczego show.
W programie osiem polskich gwiazd co tydzień wciela się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny czy strój. Uczestnikami show są Julia Pietrucha, Katarzyna Skrzynecka, Mariusz Totoszko, Bilguun Ariunbaatar, Agnieszka Włodarczyk, Paulla, Artur Chamski oraz Paweł Tucholski. Widowisko prowadzą Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor, a w jury zasiadają Małgorzata Walewska, Paweł Królikowski, Katarzyna Kwiatkowska i DJ Adamus. Zwycięzca odcinka otrzymuje 10 tys. zł, które przeznacza na wybrany przez siebie cel charytatywny.
>>> "Taniec z Gwiazdami" Polsatu wygrywa z konkurencją
- Nie jest to kolejny talent-show ani kabaret, a jednak jest to program muzyczny z dużą dawką humoru i emocji, bo przecież nasze gwiazdy walczą o wygraną na cele charytatywne. Cieszy mnie to, ze polski widz docenił tego typu zabawę, która ma szlachetny cel - dodaje Sibilski.
Program „Twoja twarz brzmi znajomo” oparty jest na hiszpańskim formacie „Your face sounds familiar”. Jego edycje zrealizowano dotąd m.in. w Chinach, Rumunii, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Grecji.
Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” hitem Polsatu. Konkurencja nie ma szans