SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu

Pierwszą edycję show „Tylko nas dwoje” oglądało w Polsacie średnio 2,86 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły blisko 22,3 mln złotych. Dalszy los widowiska nie jest znany.

Najwięcej osób zainteresował pierwszy odcinek nadany 13 marca – zobaczyło go 3,63 mln widzów. Finał wyemitowany 15 maja przyciągnął 3,13 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł 20,22 proc. w grupie 4+ oraz 19,28 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl. 

 

TYLKO NAS DWOJE AMR SHR % SHR %
Data Grupa 4+ Grupa 4+ 16-49
13-03-2010 3626579 23,89% 22,94%
20-03-2010 3151285 21,33% 20,07%
27-03-2010 2980252 19,94% 19,25%
3-04-2010 2578563 18,18% 17,31%
24-04-2010 2496345 18,42% 17,14%
1-05-2010 2324941 17,56% 17,88%
8-05-2010 2466176 18,60% 16,89%
15-05-2010 3126158 22,80% 21,60%
średnio 2862503 20,32% 19,38%


Polsat w trakcie emisji „Tylko nas dwoje” był stacją drugiego wyboru
. Pierwsza z 3,04 mln widzów była Jedynka, emitująca filmy fabularne. Trzecie miejsce z 2,75 mln widzów  przypadło TVP2 (emitującej między innymi „Hit dekady”), zaś czwarte TVN (1,69 mln widzów;”Usta, usta” i film fabularny). 

KONKURENCJA AMR SHR %
TVP1 3041598 21,54%
POLSAT 2862503 20,32%
TVP2 2745509 19,45%
TVN 1691203 11,98%


Format miał wyraźnie sfeminizowaną widownię (62 proc. kobiet). Cieszył się dużą popularnością na wsi, małych i średnich miastach. W jego profilu widzów dominują osoby z wykształceniem podstawowym. 

TYLKO NAS DWOJE ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,74% 78
  Kobiety 62,26% 120
Wiek  4-9 2,48% 42
   10-15 5,72% 82
  16 - 19 2,86% 49
  20 - 24 4,14% 51
  25 - 29 6,12% 69
  30 - 34 7,34% 90
  35 - 39 6,42% 91
  40 - 44 6,46% 100
  45 - 49 7,57% 106
  50 - 54 10,84% 131
  55 - 59 12,63% 167
  60+ 27,42% 141
Wlk. miasta Wieś 41,58% 107
  < 50 tys. 23,74% 99
  50-100 tys. 9,20% 107
  100-200 tys. 8,30% 104
  200-500 tys. 7,87% 89
  > 500 tys. 9,30% 81
Wykształcenie Podstawowe 55,30% 120
  Średnie 27,20% 92
  Wyższe 9,30% 81
  Inne 8,20% 63


Pierwsza edycja show składała się z ośmiu odcinków (dwa wypadły z powodu żałoby narodowej). Zwycięzcami zostali Paulina Sykut oraz Ivan Komarenko. Widowisko prowadzili Katarzyna Cichopek i Mariusz Kałamaga z kabaretu Łowcy.B, a w trzyosobowym jury zasiadali Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji odnośnie  dalszych losów „Tylko nas dwoje”. Deklaracji w tej sprawie należy spodziewać się w czerwcu.
 

Dołącz do dyskusji: „Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Głośno było, że program nie tegens, a sukces komercyjny jest. Polsat ma czucie, jeśli chodzi o programy rozrywkowe. To na pewno.
0 0
odpowiedź
User
Martin
Jak na duże show wynik bardzo słaby. To tylko kolejny dowód na to, że polsat nie zna się na rozrywce.
0 0
odpowiedź
User
iza
Beznadziejny progra, tak jak jego ogladalnosć.... oby nie było 2 edycji
0 0
odpowiedź