SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tyskie zaczepia IKEA przed meczem ze Szwedami

W kreacji reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) przed meczem Polska-Szwecja, marka nawiązała do szwedzkiej marki IKEA. Ta zabawnie zripostowała.

W nowej grafice zamieszczonej na Facebooku Tyskie przekonuje: "Przechodzenie na Ty jest łatwiejsze niż składanie Waszych mebli". - Mamy nadzieję, że rozłożenie szwedzkiej obrony będzie równie proste - dodaje marka w opisie kreacji, nawiązując tym samym do dzisiejszego meczu Polska-Szwecja na Euro 2020. Grafika przedstawia piwo i flagi Polski oraz Szwecji.

Tyskie szybko dostało odpowiedź z oficjalnego profilu IKEA. - Meble sugerujemy składać przed przejściem na TY. Później faktycznie może to się wydawać skomplikowane ;) - skomentowano.

Na swoim facebookowym profilu IKEA także nawiązała do dzisiejszego starcia Polaków ze Szwedami. - Kiedy jesteś IKEA, ale Polska - napisano pod grafiką z reklamą lampy stołowej w kształcie piłki.

Tyskie dopinguje biało-czerwonych

To kolejna kreacja reklamowa Tyskiego przed meczem biało-czerwonych na Euro 2020. Przed starciem z Hiszpanią marka przygotowała animację "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku".

Na początku mistrzostw Europy w piłce nożnej Tyskie hasłem „Największy polski poeta to Słowacki” zachęcało Słowaków do przejścia na Ty przed meczem z reprezentacją Polski.

Marka w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię szukania tego, co łączy, mimo pozornych różnic. W ubiegłym tygodniu Tyskie poprosiło kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror.

Tyskie w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Po przekonaniu Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, że warto zażegnać konflikt i przejść na Ty, marka wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.

Za pomysł odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Realizacją i działaniami PR zajął się zespół agencji: Huta 19 im. Joachima Fersengelda,  zakupem mediów dom mediowy Zenith. Działania w social media i internecie prowadzi agencja Gong.

Euro 2020 na wyłączność w TVP

Mecz Polska-Szwecja w ramach fazy grupowej Euro 2020 odbędzie się w środę 23 czerwca o godz. 18 w Petersburgu. Biało-czerwoni muszą go wygrać, żeby przejść do 1/8 finałów mistrzostw. Mecz będzie transmitowany w TVP 1 i TVP Sport.

Sobotni mecz reprezentacji Polski z Hiszpanią na antenie TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało łącznie 8,52 mln widzów.

Euro 2020 odbywa się między 11 czerwca a 11 lipca 2021 roku. Impreza miała mieć miejsce rok temu, ale z powodu pandemii COVID-19 została przeniesiona na 2021 rok.

Wyłączne prawa do pokazywania wszystkich pojedynków piłkarskich rozgrywek w naszym kraju posiada Telewizja Polska. Ani Telewizja Polsat ani żaden inny nadawca nie nabył sublicencji do pokazywania wybranych meczów piłkarskich rozgrywek.

Dołącz do dyskusji: Tyskie zaczepia IKEA przed meczem ze Szwedami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eleonora Gabriel
Polska Szwecja 1;0
0 0
odpowiedź
User
Polak
Nazwa "IKEA" też się deklinuje!
0 0
odpowiedź
User
Po meczu
No i pozaczepiane :)
0 0
odpowiedź