Udany tydzień dla Jedynki. Hitami seriale TVP
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 16 do 22 lutego 2015 roku zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 11,13 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,96 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,43 proc.; do góry o 0,12 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 43,27 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,67 pkt. proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,10 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Seriale (1,46 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,84 proc.; bez zmian).
Wszyscy 4+ |
09.02 - 15.02.2015 r. |
16.02 - 22.02.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
856 071 |
11,98% |
889 027 |
12,42% |
2 |
Polsat |
789 812 |
11,05% |
796 814 |
11,13% |
3 |
TVN |
781 110 |
10,93% |
784 697 |
10,96% |
4 |
TVP2 |
665 220 |
9,31% |
674 940 |
9,43% |
5 |
TV PULS |
235 958 |
3,30% |
233 666 |
3,26% |
6 |
TVN7 |
250 691 |
3,51% |
233 116 |
3,26% |
7 |
TVP INFO |
250 509 |
3,51% |
225 481 |
3,15% |
8 |
TV4 |
212 824 |
2,98% |
222 245 |
3,10% |
9 |
TVN24 |
214 184 |
3,00% |
192 051 |
2,68% |
10 |
Puls 2 |
128 566 |
1,80% |
125 193 |
1,75% |
11 |
Polsat2 |
110 064 |
1,54% |
107 575 |
1,50% |
12 |
TVP Seriale |
96 127 |
1,35% |
104 747 |
1,46% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
92 717 |
1,30% |
97 568 |
1,36% |
14 |
TV6 |
93 925 |
1,31% |
86 682 |
1,21% |
15 |
TVP Rozrywka |
74 008 |
1,04% |
81 838 |
1,14% |
16 |
TVP Regionalna |
71 331 |
1,00% |
69 009 |
0,96% |
17 |
Polsat News |
82 042 |
1,15% |
66 335 |
0,93% |
18 |
Nickelodeon |
59 926 |
0,84% |
60 202 |
0,84% |
19 |
Stopklatka |
70 256 |
0,98% |
59 314 |
0,83% |
20 |
Polo TV |
59 380 |
0,83% |
56 126 |
0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,19 pkt. proc. do 13,41 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 12,35 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - do góry o 0,32 pkt. proc. do 8,20 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak wzrost udziału o 0,08 pkt. proc. do 8,09 proc.).
Wszyscy 16-49 |
09.02 - 15.02.2015 r. |
16.02 - 22.02.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
369 310 |
13,22% |
376 185 |
13,41% |
2 |
TVN |
342 285 |
12,25% |
346 430 |
12,35% |
3 |
TVP1 |
220 103 |
7,88% |
230 010 |
8,20% |
4 |
TVP2 |
223 770 |
8,01% |
226 957 |
8,09% |
5 |
TV PULS |
111 379 |
3,99% |
112 829 |
4,02% |
6 |
TV4 |
93 402 |
3,34% |
96 087 |
3,42% |
7 |
TVN7 |
93 718 |
3,35% |
89 304 |
3,18% |
8 |
TVN24 |
66 950 |
2,40% |
59 850 |
2,13% |
9 |
Puls 2 |
61 219 |
2,19% |
54 742 |
1,95% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 323 |
1,62% |
45 762 |
1,63% |
11 |
TV6 |
48 396 |
1,73% |
44 715 |
1,59% |
12 |
TVP Seriale |
40 076 |
1,43% |
44 053 |
1,57% |
13 |
Polsat2 |
44 269 |
1,58% |
41 380 |
1,47% |
14 |
TVP INFO |
40 232 |
1,44% |
37 216 |
1,33% |
15 |
Polo TV |
34 594 |
1,24% |
33 875 |
1,21% |
16 |
TVP Rozrywka |
26 661 |
0,95% |
29 144 |
1,04% |
17 |
Eska TV |
29 119 |
1,04% |
29 055 |
1,04% |
18 |
Stopklatka |
28 312 |
1,01% |
25 842 |
0,92% |
19 |
TVN Turbo |
20 077 |
0,72% |
25 237 |
0,90% |
20 |
TVN Style |
21 656 |
0,78% |
25 195 |
0,90% |
Dołącz do dyskusji: Udany tydzień dla Jedynki. Hitami seriale TVP