„Uwaga!” na czele codziennych magazynów interwencyjnych
Wśród codziennych programów reporterskich w br. największą popularnością cieszy się emitowana w TVN „Uwaga!”. Najmniej widzów ma magazyn „Blisko ludzi”, który pokazuje stacja TTV - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 stycznia do 19 kwietnia br. wśród codziennych programów interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45 magazyn „Uwaga!”. Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,57 mln widzów, co przełożyło się na 16,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowana od poniedziałku do piątku o 16.15 w Polsacie „Interwencja”, której średnia widownia w bieżącym roku wynosi 1,73 mln osób (17,83 proc. udziału).
Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez naziemny kanał TTV w dni powszednie o 17.10 magazyn „Blisko ludzi”, który ogląda 130 tys. widzów (1,12 proc. udziału).
Programy interwencyjne 4+
Średnia oglądalność programów reporterskich |
Wszyscy 4+ |
|||
Tytuł |
|
Kanał |
AMR |
SHR % |
UWAGA ! |
01-01-2015 - 19-04-2015 |
TVN |
2 569 221 |
16,06% |
INTERWENCJA |
02-01-2015 - 17-04-2015 |
Polsat |
1 725 407 |
17,83% |
BLISKO LUDZI |
02-01-2015 - 17-04-2015 |
TTV |
129 702 |
1,12% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera także należy do „Uwagi” (939 tys. widzów; 15,55 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje „Interwencja” TVN (536 tys.; 16,23 proc.), a na ostatniej lokacie podium klasyfikuje się „Blisko ludzi” (46 tys.; 1,16 proc.).
Programy interwencyjne 16-49
Średnia oglądalność programów reporterskich |
Wszyscy 16-49 |
|||
Tytuł |
|
Kanał |
AMR |
SHR % |
UWAGA ! |
01-01-2015 - 19-04-2015 |
TVN |
938 853 |
15,55% |
INTERWENCJA |
02-01-2015 - 17-04-2015 |
Polsat |
535 954 |
16,23% |
BLISKO LUDZI |
02-01-2015 - 17-04-2015 |
TTV |
46 491 |
1,16% |
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Uwagi!” pokazano 8 stycznia br. Zgromadził on przed telewizorami 3,38 mln widzów. „Interwencja” najwięcej widzów zgromadziła 2 stycznia (2,42 mln osób), a „Blisko ludzi” - 7 stycznia (281 tys.).
Najchętniej oglądane wydania programów reporterskich |
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
||
Tytuł |
Kanał |
AMR |
SHR % |
|||
UWAGA ! |
TVN |
08-01-2015 |
19:57:31 |
20:15:22 |
3 375 978 |
20,00% |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
INTERWENCJA |
Polsat |
02-01-2015 |
16:17:05 |
16:31:03 |
2 420 065 |
20,05% |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
BLISKO LUDZI |
TTV |
07-01-2015 |
17:13:01 |
17:37:19 |
280 805 |
2,12% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich magazynów reporterskich, które w ciągu tygodnia mają przynajmniej pięć odcinków premierowych.
Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” na czele codziennych magazynów interwencyjnych