SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viaplay dostępna dla klientów Vectry, z aplikacją na TV Smart

Klienci sieci kablowej Vectra będą mogli dokupić dostęp do nowej platformy streamingowej Viaplay. Platforma będzie dostępna jako aplikacja na dekodery TV Smart 4K Box.

Od 3 sierpnia klienci Vectry będą mogli dodać subskrypcję platformy Viaplay do swoich pakietów z telewizją, szerokopasmowym internetem lub telefonią komórkową. Aplikacja Viaplay będzie także dostępna na dekoderach TV Smart 4K Box wprowadzonych do oferty Vectry jesienią ub.r.

- Umowa zawarta z największym operatorem telewizji kablowej w Polsce, pokazuje długoterminowe zaangażowanie serwisu streamingowego Viaplay oraz chęć dotarcia do lokalnych odbiorców. Na wszystkich rynkach, na których działamy, naszym kluczowym priorytetem jest zapewnienie jak najszerszego dostępu do platformy Viaplay. Porozumienie z Vectrą daje nam wiele możliwości - komentuje Kim Poder, chief commercial officer w NENT Group, właścicielu Vectry.

- Viaplay to kolejny, bardzo atrakcyjny serwis dla miłośników kina i sportu w portfolio produktowym naszej firmy. Dzięki usłudze TV Smart nasi klienci mogą zabrać ze sobą również Viaplay wszędzie tam, gdzie jest Internet na terytorium Polski i UE - mówi Tomasz Żurański, prezes Vectry.

Od 3 sierpnia Viaplay będzie dostępna dla obecnych i nowych klientów Vectry. Operator przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że intensywnie pracuje, żeby niebawem udostępnić usługę także klientom sieci Multimedia Polska.

Dla klientów Vectry, tak jak dla wszystkich innych internautów, Viaplay będzie kosztować 34 zł miesięcznie. - Jednak przygotowaliśmy atrakcyjną promocję i specjalne oferty sprzedaży usługi Viaplay. Już teraz możemy zdradzić, że będzie ona dostępna zarówno w opcji a la carte jak i łączona z głównymi usługami Vectry. O wszystkich szczegółach nasi klienci dowiedzą się już 3 sierpnia - zapowiada Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR w Vectrze.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W ub.r. grupa kapitałowa Vectra osiągnęła wzrost przychodów o 8,3 proc. do 833,64 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 64,42 do 29,8 mln zł. Na początku ub.r. Vectra poinformowała, że sfinalizowała kupno 100 proc. akcji Multimedia Polska, na co niedługo wcześniej warunkową zgodę wyraził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Viaplay będzie u innych operatorów

- Wkrótce będziemy także mogli ogłosić nasze kolejne partnerstwa w Polsce - zapowiada Kim Poder.

Viaplay będzie dostępna w Polsce od 3 sierpnia, cena za korzystanie z platformy będzie wynosić 34 zł miesięcznie. Zaznaczono, że w związku z premierą w Polsce pojawi się promocja cenowa (szczegółów nie podano).

Z Viaplay będzie można korzystać na komputerach PC i Mac, smartfonach i tabletach z Androidem i iOS, telewizora Smart TV (Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips, TCL), konsolach do gier (PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One) oraz poprzez Chromecast i Apple TV.

Viaplay z ligą niemiecką, angielską i Formułą 1

W listopadzie ub.r. właściciel Viaplay nabył prawa do transmisji niemieckiej ligi piłkarskiej Bundesliga przez cztery lata, do końca sezonu 2024/25. Pod koniec kwietnia umowę przedłużono o kolejne cztery lata, do sezonu 2028/29.

Wiosną br. NENT Group kupiła prawa do transmisji w Polsce i paru innych krajach piłkarskiej Ligi Europy i Ligi Konferencji przez trzy sezony: 2021/22, 2022/23 i 2023/24. Na Viaplay będzie też można oglądać mecze eliminacji w strefie afrykańskiej do piłkarskich mistrzostw świata 2022 oraz trzy ligi piłkarskie kobiet.

Na początku maja Viaplay zapowiedziała, że w latach 2023-25 będzie transmitować, m.in. w Polsce, Formułę 1. Natomiast na początku lipca pozyskała prawa do transmisji od połowy 2022 do połowy 2028 roku angielskiej ligi piłkarskiej.

Ponadto Viaplay będzie transmitować m.in. eliminacje w strefie Afryki do piłkarskiego mundialu w 2022 roku, turniej Copa America w 2024 roku (plus mecze towarzyskie reprezentacji Brazylii i Argentyny), mundial w piłce nożnej kobiet w 2023 roku, rozgrywki golfowe US Open, spotkania piłki ręcznej Bundesligi, mecze koszykówki FIBA EuroLeague Women, a także turnieje snookera, pool bilarda oraz dartów PDC.

Od połowy lipca szefem polskiej redakcji sportowej Viaplay jest Paweł Wilkowicz, poprzednio redaktor naczelny Sport.pl.

Platforma ma mieć w Polsce lokalne studio, tworzy także zespół, który na początku będzie składał się z ok. 40-60 osób.- Naszym celem jest zaprezentowanie każdego meczu, niezależnie czy będzie to spotkanie Bundesligi, Ligi Europy czy Ligi Konferencji, z najlepszym, profesjonalnym komentarzem w języku polskim - zapowiedział w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Peter Norrelund, chief sports officer w NENT Group.

Na Viaplay także filmy, seriale i „Fort Boyard”

W ofercie Viaplay będzie ponad 70 produkcji oryginalnych, m.in. seriale „Kochaj mnie”, „Max Anger”, „Wisting”, „Pod osłoną mroku”, „Honor” i „Box 21”. Platforma będzie też oferować treści od amerykańskich producentów i nadawców NBCUniversal, Sony, MGM oraz CBS, m.in. seriale „New Amsterdam”, „Chicago”, „The Good Doctor”, „S.W.A.T.”, „Hawaii Five-0” i „Opowieść podręcznej”, a także serie filmów „Spider-Man”, „Faceci w czerni”, „Mission: Impossible”, „Bourne”, „Bridget Jones” i „Indiana Jones”.

Oferta dla dzieci będzie obejmować m.in. seriale „Psi Patrol”, „Świnka Peppa” oraz „SpongeBob Kanciastoporty”.

Platforma zapowiedziała też pierwszą produkcję niesportową w Polsce: jesienią br. pokaże nową edycję programu rozrywkowego „Fort Boyard”.

Wszystkie filmy oraz seriale na platformie Viaplay, a także większość treści oryginalnych, będzie dostępna z napisami w języku polskim lub polskim lektorem, natomiast programy dla dzieci będą oferowały polski dubbing.

- Viaplay zaoferuje polskim widzom coś unikalnego – połączenie najlepszych wydarzeń sportowych dostępnych na żywo, najwyższej klasy treści Viaplay Originals, międzynarodowych filmów oraz seriali, a także programów dla dzieci, jest propozycją, której nie ma obecnie na rynku, a to dopiero początek. Będziemy nieustannie inwestować w produkcję treści, dlatego szczególnie czekamy na możliwość współpracy zarówno z nowymi polskimi twórcami, jaki i tymi o już ugruntowanej pozycji, by przygotować lokalne treści Viaplay Originals - zapowiada Anders Jensen, prezes i CEO w NENT Group.

Ekspansja zagraniczna Viaplay

Platforma Viaplay obecnie jest dostępna w Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, na Islandii, Litwie, Łotwie i w Estonii. W krajach bałtyckich została uruchomiona wiosną br.

Pod koniec br. ma pojawić się w USA, w pierwszym kwartale 2022 roku - w Holandii, a do 2023 roku jeszcze na czterech innych rynkach.

- Biorąc pod uwagę ofertę treści, którą będziemy teraz mieć na naszych rynkach zagranicznych (czyli poza Skandynawią - przyp.) jestem przekonany, że przynajmniej osiągniemy nasz cel - 4,5 mln subskrybentów za granicą przed końcem 2025 roku - stwierdził Anders Jensen w maju br.

Dołącz do dyskusji: Viaplay dostępna dla klientów Vectry, z aplikacją na TV Smart

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwerty
"komentuje Kim Poder, chief commercial officer w NENT Group, właścicielu Vectry." Od kiedy NENT jest wlascicielem Vectry?
0 0
odpowiedź
User
Scr
34 zł za Bundedligę i Ligę Europy. Życzę POWODZENIA
0 0
odpowiedź
User
Baster
Moze Viaplay Tez bedzie w CP
0 0
odpowiedź