SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volkswagen rezygnuje z „Das Auto”, będzie nowe hasło reklamowe

Koncern samochodowy Volkswagen zamierza porzucić swój sztandarowy slogan reklamowy „Das Auto” i znaleźć inne hasło identyfikujące markę. Ma być skromniejsze i pomóc w wyjściu z kryzysu wizerunkowego, w którym znalazł się niemiecki producent aut.

Informacje na temat planowanych zmian w komunikacji Volkswagena z użytkownikami podała agencja Reuters. Według niej „Das Auto” - slogan towarzyszący wszystkim kampaniom koncernu od 2007 r. zostanie zmieniony na inne, które pojawi się w przyszłych działaniach reklamowych.

Decyzja o zmianie głównego hasła w reklamach zapadła podczas spotkania w Dreźnie w ubiegłym tygodniu, które odbyło się za zamkniętymi drzwiami i zgromadziło w sumie 2 tys. menedżerów firmy. Informacje na ten temat potwierdził w rozmowie z Reutersem rzecznik Volkswagena.

Konieczność zmiany sloganu wiąże się z kryzysem wizerunkowym, w jakim znalazł się niemiecki producent aut po ujawnieniu we wrześniu br., że fałszował w USA wyniki badań technicznych w zakresie emisji spalin. Afera „Dieselgate” mocno zaciążyła na reputacji firmy jako solidnego i uczciwego producenta samochodów.

W rozmowie z Reutersem jeden z menedżerów Volkswagena uczestniczący we wspomnianym spotkaniu ujawnił, że kierownictwo koncernu uznało, iż „Das Auto” (Samochód) to zbyt dumne i pretensjonalne hasło reklamowe w czasach, gdy marka przechodzi poważne kłopoty wizerunkowe i stara się o odbudowę zaufania oraz sympatii klientów. W jego miejsce ma się pojawić skromniejsze określenie, niewykluczone że będzie to prostu „Volkswagen”.

Podczas drezdeńskiego spotkania zapowiedziano też inne działania, które mają ocieplić nadszarpniętą reputację Volkswagena, nie ujawniono jednak bliższych szczegółów na ten temat.

Dołącz do dyskusji: Volkswagen rezygnuje z „Das Auto”, będzie nowe hasło reklamowe

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marceli
Aż żal, że ostatnio tak dużo politycznych awantur w komentarzach na Wirtualnych Mediach, że nie mogę poczytać tutaj wielu wartościowych opinii branży PR o tym ruchu koncern VW bo każdy się skupia na politycznej wojence do której namawiają nas politycy. W takiej sytuacji ludzie doświadczeni w branży PR nic nie napiszą bo nie chcą się mieszać w błocie. Smutna ta nasza podzielona Polska :(
0 0
odpowiedź
User
Janbezroli
Volkswagen. Der Schwindel!
0 0
odpowiedź
User
Bobi
Proponuje - Das Smoke!
0 0
odpowiedź