W Tesco rozpoczęły się 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin'
Pod hasłem 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin' rozpoczęła się promocja tej marki w sklepach Tesco. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy.
W ramach promocji "Zmysłowe wakacje z Cin&Cin" przy zakupie dwóch butelek tego napoju w sklepach Tesco otrzymuje się przewodnik turystyczny po najatrakcyjniejszych kurortach w Polsce rekomendowanych przez znane osoby. W ramach akcji marka jest reklamowana na podświetlanych półkach LED-owych, specjalnie zaprojektowanych listwach cenowych oraz w weekendowych eventach z udziałem hostess. Działania są kierowane głównie do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 20 - 45 lat mieszkających w dużych miastach.
Promocja od 29 maja jest prowadzona w 30 sklepach Tesco na terenie całego kraju. Pomysł i kreację kampanii -zaplanowanej do 26 lipca - przygotowała firma Namid Media, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: W Tesco rozpoczęły się 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin'