SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warka Radler reklamowana w telewizji i internecie (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży piwa Warka Radler (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały firmy Just, Film Produkcja, Hypercrew, OMD Media Direction i 247PR.

Kampania Warki Radler podkreśla, że piwo to stanowi miks piwa i cytrusowej lemoniady, dzięki czemu zapewnia szybkie orzeźwienie. - Pierwszy etap akcji ma charakter informacyjny. Jej celem jest przedstawienie konsumentowi Radlera, poprzez wyeksponowanie jego kluczowych cech i benefitów - opisuje Monika Czarnota, junior brand manager w Grupie Żywiec.

Kampania od 2 lipca jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne) oraz internecie (m.in. działania na Facebooku, relacje z blogerami). Akcja jest zaplanowana na całe wakacje, a być może będzie jeszcze kontynuowana. Spot telewizyjny wymyśliła agencja Just, a zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania w internecie prowadzi agencja Hypercrew, aktywności public relations realizuje agencja 247 PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Warka Radler reklamowana w telewizji i internecie (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lafirynda
Koszmarny spot. Bo efekt zidiociałej wiary w estetyzację (tzw. narcystyczny masturbatyzm) produktu. A gdzie jest konsument? Marki piwne powinno budować się na konsumentach, a nie na spocie, który nic nie komunikuje.
0 0
odpowiedź
User
mikstura
produkt komunikuje - tak się robi jak produkt na rynek wchodzi, najpierw trzeba poinformować ludzi co to
0 0
odpowiedź
User
Blad
Pierwszy błąd w prowadzeniu marki Warki od dawna. Radlera trochę pójdzie (gorąc, lato), ale szkody na marce będą spore. Totalnie nie pasi z obecnym wizerunkiem marki. No cóż, wiadomo ... Grupa Ż.
0 0
odpowiedź