Wideo online zyska dzięki sportowi
Treści sportowe będą najważniejszym czynnikiem, dzięki któremu w najbliższych kilku latach wideo online w USA i Wielkiej Brytanii będzie zyskiwać na popularności.
W ciągu następnych pięciu lat liczba obejrzanych klipów wideo o tematyce sportowej zanotuje ponad podwójny wzrost zarówno w USA jak i Wielkiej Brytanii - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na prognozę firmy badawczej Screen Digest.
W 2012 roku amerykańcy internauci obejrzą 10,8 miliarda, a brytyjscy 1,2 miliarda takich filmików. Z kolei w ubiegłym roku sportowe klipy wideo stanowiły 35 procent całego rynku telewizji online za oceanem, a na Wyspach wskaźnik ten wyniósł 46 procent.
Screen Digest prognozuje również, że w latach 2007 - 2012 dochody związane ze sportowymi treściami wideo umieszczanymi w internecie zwiększą się w USA z 762 milionów do 2,3 miliarda dolarów, podczas gdy w Wielkiej Brytanii wzrosną z 23,5 do 82,9 miliona funtów. Większość tych kwot będzie pochodzić z reklam: w 2012 roku będą one stanowić 49 procent dochodów w USA oraz 61 procent w Wielkiej Brytanii.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wideo online zyska dzięki sportowi