SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widownia kanałów newsowych wzrosła w weekend o 65 proc. TVP Info i „Wiadomości” liderami

Kanały informacyjne, relacjonując w zeszły weekend wydarzenia po zamachach w Paryżu, miały o 65 proc. większą widownię niż tydzień wcześniej. Największy udział zanotowało TVP Info, zaś wśród głównych programów informacyjnych liderem były „Wiadomości” TVP1.

Do zamachów w Paryżu doszło wieczorem w piątek 13 listopada br. W serii ataków zginęło co najmniej 129 osób. Od tego momentu kanały informacyjne na bieżąco informowały o tym co się dzieje, pokazywały relacje z miejsc wydarzeń i komentarze zaproszonych do studia gości.

Średnio wszystkie siedem kanałów informacyjnych w Polsce (TVP Info, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, Polsat News, Polsat News 2, Superstacja oraz TV Republika) w dniach 14 i 15 listopada br. w każdej minucie gromadziły milion widzów, co przełożyło się na ich łączny dobowy udział na poziomie 11,79 proc. Dla porównania, w poprzedni weekend te kanały newsowe miały średnio 600 tys. widzów, a ich sumaryczny udział w rynku wynosił 7,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Stacje informacyjne

Wszyscy 4+

16-49

Weekend

AMR

SHR %

SHR %

07-11-2015 - 08-11-2015

603592

7,44%

4,01%

14-11-2015 - 15-11-2015

998475

11,79%

8,76%

Liderem oglądalności w miniony weekend był kanał TVP Info, który w sobotę zanotował 6,2 proc. udziału, a w niedzielę - 4,2 proc. Udziały TVN24 wyniosły w tych dniach odpowiednio 4,2 proc. i 3 proc., a Polsat News - 2,3 proc. i 1,2 proc.

Spośród wieczornych dzienników największą widownię w sobotę i niedzielę miały nadawane z Paryża specjalne wydania „Wiadomości”. Do TVP1 przyciągnęły one średnio 4,5 mln widzów, co przełożyło się na 29,96 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajęły „Fakty” TVN, które wybrało ponad milion oglądających mniej niż serwis Jedynki. Trzecia pozycja należała do „Wydarzeń” Polsatu, które zgromadziły w tych dniach średnio 2,63 mln widzów.

14-11-2015 - 15-11-2015

Wszyscy 4+

16-49

Program

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

WIADOMOSCI

TVP1

4497056

26,96%

20,94%

FAKTY

TVN

3406154

21,02%

22,29%

WYDARZENIA

Polsat

2628779

16,43%

17,12%

PANORAMA

TVP2

1797267

12,09%

7,46%

Dołącz do dyskusji: Widownia kanałów newsowych wzrosła w weekend o 65 proc. TVP Info i „Wiadomości” liderami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solidaruch
Dllaczego spadło TVN, bo ludzie mają dość szczujni na PiS i durnych dyżurnych dziennikarzy. Właściciele TVN niedługo to zobaczą i zmienia wizerunek bo forsa to forsa nawet złotówka.....
0 0
odpowiedź