Wiosenna kampania Reportera
Ruszyła ogólnopolska kampania Reportera. Wiosenny wizerunek ma za zadanie umocnić pozycję marki jako miejskiego brandu odzieżowego.
- Energia miasta to nasze źródło inspiracji. Jesteśmy międzynarodową, miejską marką dla energicznych, odważnych ludzi, którzy lubią poczuć wyjątkową energię mody i siłę emocji, jakie niosą ze sobą nasze ciuchy - mówi Marek Szostak, Brand Manager Reporter S.A.
Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, stylizacje przygotował Sławek Blaszewski, a produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me. Sesja realizowana była we Frankfurcie i w Warszawie.
Kampanię Reportera znajdziemy również na stronie internetowej. Projekt strony przygotowała agencja OS3 Multimedia.
Kampania obejmie zasięgiem Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią - ponad 200 salonów na terenie kraju oraz 60 poza granicami m.in. w Czechach, na Słowacji, Ukrainie, w Rosji, na Litwie, w Bułgarii.
Działania prowadzone będą także w internecie oraz w prasie. Reporter nawiązał współpracę z showroomem Tweed, gdzie można wypożyczać najnowszą kolekcję.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania Reportera