Wiosenno-letni sezon Reserved z zjednoczenie.com
Po raz kolejny firma Reserved wybrała agencję interaktywną zjednoczenie.com do kompleksowej obsługi marki w Internecie.
- Firma LPP S.A. kładzie duży nacisk na internetowe wsparcie kampanii wizerunkowych oraz akcji promocyjnych przez marketing internetowy - mówi Daniel Chorążewicz z Działu Marketingu LPP S.A. - Serwis internetowy marki Reserved jest jednym z filarów wizerunku marki oraz zawsze aktualnym i świeżym źródłem informacji o naszych kolekcjach zaprezentowanym w atrakcyjny i elegancki sposób. Realizację tych celów zapewnia nam agencja internetowa zjednoczenie.com, która w sposób kompleksowy i efektywny spełnia nasze najwyższe wymagania dotyczące zarówno jakości, estetyki, jak i rozwiązań technicznych.
Nowo stworzoną stronę wsparto kampanią w Internecie, która odbywała się w komunikatorze Gadu Gadu, a od początku czerwca obejmuje swym zasięgiem portal Wirtualna Polska.
Dołącz do dyskusji: Wiosenno-letni sezon Reserved z zjednoczenie.com