SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska obniża ceny reklam dla marek pomagających uchodźcom

Wirtualna Polska o 50 proc. obniża ceny reklam wideo dla marek i klientów, którzy wspomagają uchodźców z Ukrainy. Oferuje im również bezpłatną obecność natywną w swoim serwisie Vpolshchi.pl.

Wirtualna Polska w raporcie „polski rynek mediowy w obliczu wojny na Ukrainie” poinformowała, że obniża o 50 proc. ceny reklam wideo dla wszystkich klientów i marek, które „swoimi działaniami wsparły uchodźców z Ukrainy”.

Promocja dotyczy wszystkich modeli sprzedażowych i obowiązuje do końca marca br.

Jednocześnie WP proponuje markom pomagającym ukraińskim uchodźcom obecność natywną we Vpolshchi.pl. To ukraińskojęzyczny serwis, który ma w rzetelny sposób informować o wydarzeniach związanych z wojną, a także udostępniać porady mogące przydać się ukraińskim uchodźcom w Polsce.

W obliczu tragicznych wydarzeń za wschodnią granicą Wirtualna Polska rozpoczęła wiele działań na rzecz ukraińskiej społeczności. Na platformie WP Pilot możliwy jest bezpłatny odbiór kanału Ukraina24, a w Open.fm pojawiły się ukraińskie stacje radiowe. W biurach spółek należących do Grupy w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Lublinie i Chorzowie zorganizowane zostały zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy.

W ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 38 proc. do 872,24 mln zł i zysku netto z 81,7 do 187,8 mln zł. Mocno wzrosły wpływy z reklam internetowych, natomiast sprzedaż Wakacje.pl była nadal o jedną piątą niższa niż w 2019 roku.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska obniża ceny reklam dla marek pomagających uchodźcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl