SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

190 tys. widzów programu „Skandaliści 2”. Wojciech Cejrowski hitem

Drugi sezon programu „Skandaliści” gromadził średnio 189 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce wśród kanałów newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 636 tys. zł. Największą popularnością cieszył się odcinek z Wojciechem Cejrowskim, który obejrzało 406 tys. osób.

„Skandalistów 2” w Polsat News oglądać można było w soboty o godz. 20.00 w okresie od 1 października 2016 roku do 10 czerwca 2017 roku. Średnia oglądalność programu wyniosła 189 tys. widzów, co przełożyło się na 1,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w analizowanym okresie talk-show zgromadziło 10 grudnia ub.r., kiedy to gościem w studio był Wojciech Cejrowski. Wydanie to śledziło średnio 406 tys. osób.

Dla porównania, pierwszą edycję programu, pokazywaną w okresie od 21 lutego do 7 marca ub.r., śledziło średnio 270 tys. widzów, co przełożyło się na 1,71 proc. udziału w 4+ i 1,14 proc. w 16-49. Oznacza to, że drugi sezon stracił 81 tys. oglądających.

Polsat News w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem było nadawane naziemnie TVP Info, którego udział wyniósł 3,28 proc.. Drugie miejsce zajęło TVN24 (2,20 proc. udziału).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 stacja newsowa Polsatu była trzecia.

Wpływy reklamowe wokół programu Agnieszki Gozdyry w sezonie 2016/2017 wyniosły 636 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl, że nowe odcinki audycji na antenie stacji pojawią się w jesiennej ramówce br.

Gośćmi „Skandalistów” są osoby budzące kontrowersje w społeczeństwie. W studiu pojawiają się zarówno zwolennicy jak i antagoniści bohaterów wydania. Program prowadzi Agnieszka Gozdyra, która na początku rozmawia z bohaterem, a następnie zaprasza publiczność do zadawania pytań. Z kolei w trzeciej części pojawia się gość specjalny.

„Skandaliści” trafili na antenę Polsat News wiosną 2015 roku. Pomysłodawczynią audycji była Agnieszka Gozdyra.

W odcinku programu z 7 marca 2015 roku pojawił się Jerzy Urban, który miał na sobie purpurową pelerynę i czapkę imitującą strój biskupa, palił też na wizji papierosa. Podczas drugiej części programu został on poddany testowi wariografem, a do dyskusji zaproszono działacza Ruchu Narodowego Artura Zawiszę.

Zachowanie Urbana wzbudziło sporo kontrowersji wśród innych dziennikarzy i wiele niepochlebnych komentarzy od widzów. Kilka dni po emisji tego odcinka zarząd Telewizji Polsat zdecydował o zdjęciu „Skandalistów” z anteny oraz zawiesił w pełnieniu obowiązków zastępcę dyrektora Polsat News Romana Kukielaka, a Agnieszka Gozdyra została wysłana na miesięczny urlop.

Wraz z początkiem września ub.r. Gozdyra po półtorarocznej przerwie wróciła do prowadzenia programu publicystycznego „Tak czy nie?”.

Udział Polsatu News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 1,18 proc.

Dołącz do dyskusji: 190 tys. widzów programu „Skandaliści 2”. Wojciech Cejrowski hitem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Jeśli jeden odcinek ma 409 000 widzów, drugi 341 000, a trzeci 317 000 przy średniej 189 000, to jakie były widownie pozostałych odcinków? 5 000? 8 527 ?
odpowiedź
User
Mietek
tvp info góra, propaganda pieprzy ze ogladalnosc spada
odpowiedź
User
Algebra
Ludzie oglądali to bo był Cejrowski. Tyle w temacie. W skandalistach każdy chce zobaczyć jak goście przejadą się po pustej prowadzącej.
odpowiedź