SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak w kampanii Cartoon Network apelują do dzieci, by sobie nie dokuczały

Telewizja Cartoon Network startuje z czwarta edycją kampanii społecznej „Bądź kumplem nie dokuczaj”, która pokazuje dzieciom szkodliwość negatywnych zachowań wobec rówieśników oraz zachęcająca do utrzymywania z nimi przyjacielskich relacji. Ambasadorami akcji są piłkarze Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak.

W spocie promującym kampanię Szczęsny i Krychowiak opowiadają o swojej więzi, wspólnym przeżywaniu sukcesów i podnoszeniu się po porażkach. Organizatorzy akcji chcą posłużyć się przykładem popularnych piłkarzy, aby pokazać dzieciom ze szkół podstawowych wartość koleżeńskich relacji.

Akcja „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network, w wybranych kanałach platformy nc+ i w internecie emitowany będzie spot z udziałem ambasadorów.

Dodatkowo, Cartoon Network zaprasza też klasy I-VI szkół podstawowych do udziału w konkursie „Wymarzony Dzień Kumpla”. Do wygrania są vouchery na zakup wyposażenia szkolnego oraz tablety.  Zadaniem konkursowym jest przygotowanie przez klasę pod opieką wychowawcy kreatywnego pomysłu na obchody „Dnia Kumpla”. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 13 maja.

Partnerami akcji „Bądź kumplem nie dokuczaj” są Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nintu oraz Lifetube.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak w kampanii Cartoon Network apelują do dzieci, by sobie nie dokuczały

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl