SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost”, „Polityka” i „Gala” dużo więcej z reklam, „Tele Tydzień” w dół

W październiku br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad 30 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, „Polityki” i „Gali”, natomiast spadły w przypadku „Tele Tygodnia”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku „Wprost” (AWR Wprost) cennikowo zarobił z reklam 38,8 proc. więcej niż rok wcześniej, „Gala” (G+J Polska) - 35,5 proc. więcej, a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 31,4 proc. więcej. O ponad 25 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Claudii” (G+J Polska) i „Elle” (Burda Media Polska) - dokładnie o 27,6 i 26,1 proc., natomiast o 20,5 proc. w przypadku „Party” i „Vivy!” (oba pisma wydaje Edipresse Polska).

>>> Tygodniki opinii: tylko „Newsweek” do góry, „Wprost” poniżej 70 tys.

Mniejsze wzrosty cennikowych przychodów reklamowych zanotowały „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 15,5 proc., oraz „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - 11,7 proc. Natomiast „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam 5,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Tygodniki dalej na minusie, „Tele Tydzień” liderem

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  X.2012 X.2011
Wprost 17 464 001 zł 12 578 600 zł
Newsweek Polska 16 160 815 zł 13 994 289 zł
Twój Styl 14 266 200 zł 12 775 865 zł
Viva! 9 646 888 zł 8 002 531 zł
Tele Tydzień 9 265 198 zł 9 807 965 zł
Polityka 8 774 066 zł 6 678 950 zł
Gala 8 389 509 zł 6 189 307 zł
Party 7 458 235 zł 6 190 375 zł
Claudia 6 623 306 zł 5 190 157 zł
Elle 4 836 370 zł 3 833 982 zł
monitorowane tytuły razem 270 432 937 zł 270 045 179 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost”, „Polityka” i „Gala” dużo więcej z reklam, „Tele Tydzień” w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jerry
TeleTydzień i inne bauery nadal pójdą w dół, skoro reklamą ma się zająć bezpośrednio wiceprezes Namysł. Jak dotąd jego "sukcesem" jest wprowadzenie do codziennej pracy języka rynsztokowego, chamskich odzywek do pracownic i - to największa zasługa - wyrzucenie z pracy wszystkich inteligentniejszych od niego dziennikarzy i redaktorów (którzy nadal robią karierę, piszą książki, kręcą filmy, robią reportaże telewizyjne, zajmują się poważną publicystyką. Czy Woźniak jest rzeczywiście ślepy i głuchy? Czy jako zawodowy księgowy niczego - poza słupkami - nie rozumie?
0 0
odpowiedź
User
3 piętro
Jerry,
skoro robisz karierę, piszesz książki, kręcisz filmy, robisz reportaże telewizyjne, zajmujesz się poważną publicystyką to co cię obchodzi co się dzieje w twoim dawnym miejscu pracy? Może kup butelkę dobrego łiskacza plus kwiatki i wyślij na Motorową w podzięce, że ktoś stamtąd ci podziekował za pracę i możesz teraz robić karierę, pisać książki, kręcić filmy, robić reportaże telewizyjne i zajmować się poważną publicystyką! Człowieku - powinieneś być wdzięczny i odmawiać za nich zdrowaśki. A ty od lat żalisz się na swój los i obwiniasz rozmaite osoby o to że twoje życie to klęska. To jak w końcu z tą twoją karierą?
0 0
odpowiedź
User
X
Oj widze prawda zabolala. Czas moze wnioski wyciagnac, a nie focha strzelac.
0 0
odpowiedź